ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


ای دوست، تو مرا همه دشنام می‌دهی من می‌کنم دعای تو ، این نیز بگذرد

آدمی که اونقدر قلبش سیاه باشه که به خودش اجازه بده با ملاک های شخصی و بعضا غیرمنطقی خودش بقیه رو قضاوت و محکوم بکنه !

آدمی که اونقدر حسادت تو وجودشه که از موفقیت بقیه نه تنها ناراحت میشه بلکه میترسه !

همچین آدمی نه تنها به هیچ جا نمیرسه و روح کثیفش با هزارتا عبادت و.... تمیز نمیشه بلکه هرررررچیزی سرش بیاد حقشه :)))

حالا هی بشین بگو چرا انقدر من بدبختم مگه چیکار کردم ؟ 

آدما خیلی زود دل شکستن ها و قضاوت هاشون رو یادشون میره .

در هر صورت من که از چیزایی که حقشون بوده سرشون بیاد راضی ام =)

احساس میکنم نوشته با قسمت اول عنوان که ای دوست تو مرا دشنام می‌دهی هم راستا بود 

ولی با قسمت دوم عنوان که من میکنم دعای تو خیر😂

بیشتر شبیه به این بود که (ای دوست که مرا دشنام میدهی خواهی دید جزای خود)با یک امیدوار خدا هستم در میانهD:

 

اساسا سر زدن چنین رفتار هایی از دیگران به نظر من خیلی پیش پا افتاده است صرفا چون هیچ کسی نیست که توی اطرافیانش نمونه این رفتار هارو ندیده باشه کم کمش یک نفر هست

به همین دلیل ذهنت رو زیاد درگیرشون نکن 

فاقد اهمیت

ببین خب اون جزاش رو میبینه منم در کنارش دعا میکنم جزاش رو بیینه 😂😂
آره قطعا همینطوره
جمعه ۲۴ شهریور ۰۲ , ۰۷:۴۷ سارا سماواتی منفرد

آدما این روزا خیلی خودخواه و بد شدند ، شاید برای شرایط هست شایدم ار اول بودن و من نمی فهمیدم بعضی وقت ها فکر می کنم که با هرکی باید مثل خودش بود اما میگم من چرا خودمو عذاب بدم عملشون به خودشون بر میگرده ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan