ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


من قول میدم که اینبار تو برنده ای !

-و من باز هم باختم ، من همیشه یک بازنده ام.(بغض امان نداد جمله اش را ادامه دهد ، بغضش خیلی سریع شکست و قطرات اشک را به سرعت از روی صورتش پاک کرد ؛ لب هایش را جوید و به زمین خیره شد.)

+ چی میشه که فکر میکنی " باختی " ؟!

- وقتی که تسلیمِ آدم ها میشم یعنی باختم.

چون دوباره مثلِ قبل زندگی میکنم ، دغدغه هام قدیمین ، غصه هام مال گذشته ان ، وضعیتم هیچ تغییری نمیکنه ، روزها میگذرن و من هنوز اندر خم یک کوچه ام!

+ چرا تسلیم میشی ؟ مجبورت میکنن یا.....

- تقصیر هیچ کس نیست ؛ سعی هم نکن بهم امیدواری بدی!

این منم که یه آدم ضعیف و ترسوام ، مطمئنم ترسو ترین آدمی ام که دنیا به خودش دیده !

+ من اینجا نیومدم بهت امیدواری الکی بدم ، من اینجام تا کمکت کنم.

میخوام کمکت کنم تا راه حلت رو عوض کنی ، آرامشت رو وابسته به تایید آدما ندونی.

تا کی میخوای فقط برای یه حمایتی که معلوم نیست چه کمکی بهت میکنه مسیر زندگیتو عوض کنی و همه چیزو جوری تنظیم کنی که آدما راضی باشن ؟!

بذار راحت ترش کنم ، لطفا یه موقعیتی رو مثال بزن که تایید آدما باعث پیشرفتت شد.

- ( هیچ چیزی به ذهنش نرسید و با نگاه بی روحش به او نگاه کرد و سرش را با زحمت به نشانه هیچی تکان داد.)

+ بهم یه قولی میدی؟

کارهایی که فکر میکنی درستن رو انجام بده ، قرار نیست کار خاصی بکنی دختر

فقط انجامش بده و بشین تا بقیه کم کم با سبک زندگیت سازگار بشن ، نه اینکه تو زندگیت رو با اونا سازگار کنی !

اگر قول بدی این کار رو کنی ، منم بهت قول میدم ایندفعه واقعی آرامشت رو به دست بیاری و از خودت راضی باشی..

من قول میدم که اینبار تو برنده ای !

- ( نفس عمیقی میکشد و لبخند سردی میزند ، به این فکر میکند که شاید بتواند هویتش را به دست بیاورد و واقعی زندگی کند.)

خیلی خیلی قشنگ بود لطفا باز هم این سبکی بنویس. 

+ پیوند

خیلی خیلی ممنون +-+

لطفا یه موقعیتی رو مثال بزن که تایید آدما باعث پیشرفتت شد.

یا اصلا ساده‌تر، تا حالا تایید بقیه عمیقا خوشحالت کرده؟ وقتی خودت ناراضی بودی؟

دقیقااا

وقتی که درگیر تایید شدن توسط دیگران باشیم وارد یه چرخه بی نهایت میشیم

آره واقعا

بعد از مدتی محو شدن خیلی خوب بود. 

بعد از مدتی فقط پیش نویس نوشتن :))))
خیلی ممنون !

قشنگ بود...

واقعاً لذت بردم

خوشحال شدم ♡

سلام. سلام.سلام

چقدر این حرفها لازمند، انگار باید همیشه گفته بشوند👌.

سلاااام.
واقعا...
ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan