ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


آیا واقعا خوشبختی در انتظار من هست؟

کاش اگه دلداری بلد نیستی ، نگی حال من که از تو بدتره ، نگی همه همینن ، هی سعی نکنی با تعمیم دادن دردی که اصلا هیچ درکی ازش نداری به بقیه کسیو آروم کنی که راستش حالش رو بدتر هم میکنی؛ کاش اینجور مواقع حرف نزنی کاش بمیری.

....

واقعا از دست خودم و سهل انگاری و تنبلی هام خستم و از همه چیز عقب افتادم و از خر هم بیشتر تو گل گیر کردم ، این وسط پیدا نکردن آدمی که بتونم حرفمو‌ بهش بزنم و اون بدون اینکه دنبال مدال کی بدبخت تره بره حرفمو گوش کنه شده قوز بالا قوز.

کاش فرصت طلا نبود و میتونستم زمان رو نگه دارم و یکم نفس بگیرم.

ای کاش و هزاااااار ای کاش :(

+ یه قسمتی از آهنگ mama میگه مامان من دلم نمیخاد بمیرم فقط بعضی وقتا آرزو میکنم کاش هرگز به دنیا نیومده بودم....

میدونی آخه الان مردن خیلی بی انصافیه ، بدون اینکه به خوشبختی برسیم بریم....هرجور نگاه میکنم منطقی نیست مگر اینکه از خودت بپرسی آیا واقعا خوشبختی در انتظار من هست؟


چه کسی خواهد دید ، مردنم‌ را بی تو ؟

محبوب من سلام.
همان روز که قلبم از شدت دلتنگی درد میکرد و من تمام تلاشم را میکردم که صدای گریه درونم بلند نشود با خودم فکر کردم نکند وقتی تو بیایی هم دلت برایم بسوزد و صبوری و آرام بودنم را تشویق کنی.
من دلسوز نمیخواهم ، کاش میتوانستی نجاتم دهی ؛ من از این غم تکراری خسته ام .
از اینکه همیشه مراقب باشم دهنم بسته بماند و یک جنگ بزرگ در  روحم راه بیندازم تا بتوانم روز را به شب برسانم و شب دعا کنم که روز نشود.
محبوب من ، فکر میکنم زندگی من برای تو بیش از حد خسته کننده و غم انگیز باشد و غم تو مرگ من است ؛ پس به سمت من نیا تا من مثل باقی عمرم تورا از دور نگاه کنم و صدای خنده هایت تنها دلخوشی ام بماند.
نگران من نباش و مرا با سرنوشتم تنها بگذار ، من از پس خودم بر می آیم چون که جز این چاره ای ندارم ، تا روزی که برای همیشه چشمم را ببندم؛ آن روز به دیدنم بیا ، این تنها خواسته من از تو است..
« خبر مرگ مرا با تو چه کس می‌گوید؟
آن زمان که خبر مرگ مرا می‌شنوی
روی تو را کاشکی می‌دیدم
شانه بالا‌زدنت را بی‌قید
و تکان‌دادن دستت که مهم نیست زیاد
و تکان‌دادن سر را که عجیب
«عاقبت مُرد؟»

[شعر از حمید مصدق]


عید آن روز مبارک بادم ، که تو آبادی و من آزادم

2 0 4 1 ...

Designed By Erfan Powered by Bayan