ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


فکر ها...

فکر ها عزیزِ من....فکر ها هیچوقت مرا تنها نمیگذارند.
حتی وسط یک آهنگ آرام که بقیه برای آرامش گوش میکنند.
حتی وسط مهمترین سکانس فیلم.
حتی وقت کتاب خواندن.
فکر ها همیشه با منند و من را میترسانند و ریشه شادی هایم را میخشکانند.
فکر ها مرا میترسانند از گذشته ای که فرصتی برای جبرانش نیست و آینده ای که از همه آنها ترسناکتر است.
و حالی که چه وقت خوشی باشد ، چه وقت غم ، با فکر میگذرد.
فکر ها عزیزِ من ، مرا تنها نمیگذارند.
بر عکسِ تو.

 

پ.ن:اولین بار در صفحه اینستاگرامم : _Kermit.ism ، این متن رو منتشر کردم.

اون کیه که دو جا با دو اسم مختلف فعالیت میکنه؟من -_-

جمعه ۲ مهر ۰۰ , ۰۱:۱۳ 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

کاملا میفهمم چی میگی و این موضوع روانی کنندست:«

+پیوند شد:)

اوهوم...
ممنوون:)))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan