ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


روز جهانی دختر مبارک❤️

۱۱ اکتبر ۲۰۱۲، نخستین روز دختران بود. این یادبود، در پشتیبانی از فرصت‌های بیشتر برای دختران و بالا بردن آگاهی در مورد نابرابری جنسیتی که دختران در سطح جهان به دلیل جنسیتشان مواجه‌اند، برگزار می‌شود.

روز جهانی دختر مبارک❤️ 

​​​​​​الان که این متن رو مینویسم ، کلی دختر به اسم ناموس و به جرم عاشقی کشته شدن.

​​​​​​خیلی ها به خاطر دختر بودن که توی محدودیت بیشتری نسبت به برادرشون قرار گرفتن از آرزوهاشون و خوشی هاشون دست کشیدن و با تعبیر با حیا و پاکدامن بودن پدر مادرشون زندگی کردن.

ولی جلوی چشمشون یک نفری هست که  همه اون چیزایی که براش مثل معجزه است ، برای اون(برادر،پسر خاله ، عمو و...) روتین زندگیشه!

کلی دختر زیر هجده سال به زور ازدواج کردن...شاید الان که گفتم زور تو ذهنتون کلی چیز وحشتناک بیاد...اما زور همیشه با ظاهر کثیفش نمیاد! زور یعنی اینکه از بچگی تو گوش دختر بخونن که باید جوری باشی که پسندیده بشی! تو نباید اول عشقت رو ابراز بکنی! دختر رو چه به کار کردن؟ دختر رو چه به ورزش؟ و.....  یا اینجوری میشه که دختر برای آزادی ازدواج میکنه و خودش رو بدبخت میکنه یا اینکه که مغزش شستشو داده میشه و فکر میکنه که بله! هدف اول و آخر من در زندگی ، ازدواج کردن به هر قیمتیه!

پریود یک مرحله کاملا طبیعی از زندگی خانوم هاست که هنوز هم که هنوزه جاهایی بی حیایی شمرده میشه و حتی نزدیک ترین افراد زندگیش (پدر ، برادر و..) هم نباید مطلع بشن.

از پریود شدن و گفتن این (مثلا گفتن اینکه چون امروز پریودم ، حالم خوب نیست و نمیتونم فلان کار رو انجام بدم) نترسید و خجالت نکشید.

اجازه ندید که کسی به اسم غیرت و دوست داشتن توی زندگیتون دخالت بکنه!

شما ناموس و مال اموال هیچکس نیستید!

هنوز هم خیلی ها به افسانه بکارت باور دارن و به خاطرش دکتر میرن و به زشت ترین شکل ممکن قبول میکنن که معاینه بشن! (اگر شد حتما در این باره مینویسم ، فعلا اگر به اینستاگرام دسترسی دارید حتما پیج raralifestyle رو ببینید که در این باره توضیح داده)

و در آخر....هیچوقت درگیر کلیشه ها نشید و به خاطرش از آرزوهاتون..از زندگیتون دست نکشید❤️

دوشنبه ۱۹ مهر ۰۰ , ۱۷:۳۹ 𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

متنت زیبابود..و یه جاهایی تلخ..و حقیقت..



امیدوارم تک تک دخترا..ب اونچیزیکه میخوان و اینده درخشانیکه میخوان برسن


روز جهانیه دختر مبارک💖

ممنونم از توجهت:*

چرا گفتم اگر به اینستاگرام دسترسی دارید:)))))))

معلومه که دسترسی دارید:))))))

تازه آخرشم خواستم مثل صدا و سیما فقط به دخترای بیان تبریک بگم😂(صدا و سیما تسلیت بخواد بگه،تبریک بگه فقط به مسلمون ها میگه:)))اونم مسلمون های ایران زمین:))

هعی روز دختر مبارک+.+

چه متن غمگینی:]

دخترا .... خیلی دلم میخواد یه پست در مورد جنایت هایی که در حق دخترا کردن بنویسم:]

❤️❤️
حقیقت تلخه...
بنویس حتما👌🏼

سلام خیلی قشنگ بود متنتون 👍 

قشنگ و درست 

سلام:)
مرسی سارا جان💙

سلام من تازه با وب شما آشنا شدمم

متنتون زیبا بود و حقیقت...👍💜

سلام ، خوش اومدی.
ممنونم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan