ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


ما به اندازه کافی له شدیم

تا به الان هرگز انقدر احساس غریبی نکرده بودم.

 دیگر هیچکس را نمیشناسم...از همان وقتی که کسی احساس مرا نشناخت و مرا به بازی گرفت.

مایل به شنیدن قربان صدقه ها و کنارت هستم و من با بقیه فرق دارم های الکی که تک تک شان بدون استثنا بوی تعفن میدهند نیستم.

این زندگی مرا کشت و دیگر هیچ همدردی و نصیحتی پاسخگو نیست چون آدم وقتی زنده است نیاز دارد بشنود ؛ اما به شما میگویم،وقتی کسی میگوید حالم بد است و مرا تنها بگذار ، منظورش این است که مرا با خودت تنها بگذار و پیش من بمان!

اگر فکر میکنید با یک درد و دل ساده و دلداری و همدردی به شما انرژی منفی میدهند حتما حتما از آنها دوری کنید اما خواهش میکنم این حرف را تو روی کسی نگویید!

حق ندارید احساسات کسی را سرکوب کنید.

اگر حس میکنید فقط آدم روزهای خوشی و خنده هستید و موقع غم خودتان بقیه را یاد میکنید ، بدون تعارف خواهش میکنم هرچه زودتر از این روزگار گورتان را گم کنید!

ما به اندازه کافی له شدیم.

Designed By Erfan Powered by Bayan