ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


بلاگر های اینستاگرام

به نظرم دنبال کردن بلاگر ها داخل اینستاگرام میتونه خیلی جذاب باشه. البته گفتم میتونه ، یعنی همیشه جذاب نیست.

مثلا کسی که همه چیز رو به مصنوعی ترین شکل ممکن پرفکت نشون میده حال آدم رو بد میکنه چون با اینکه میدونه الکیه ولی بازم ته دلش احساس ناکافی بودن خودش و زندگیش رو میکنه!

یه سری هارو هم که نگم ، به واسطه بلاگر بودن احساس باسواد بودن اضافی میکنن وتو موضوعاتی که واقعا درکی ازش ندارن دخالت میکنن:|

در رابطه با این موضوع ، کسایی که داخل باکس استوری از بلاگرها راجب زندگیشون سوال میکنن و مشاوره میخوان رو نمیفهمم واقعا:(

بگذریم....من خودم چند تا بلاگر رو دنبال میکنم ، خیلیم راضیم:))

به این دلیل که چند ساله فالو دارمشون و پیش رفتن زندگیشون برام جذاب و گاهی الهام بخش بوده..

مثلا دختری که خانوادش مذهبی و تا حدودی سختگیر بودن که دغدغه هاش رو خیلی هامون میفهمیم ، تونست کار کنه و بیاد تهران و زندگی مستقلش رو داشته باشه.

یا کسی که به اجبار رشته دبیرستانش ریاضی بود و بعد هم مهندسی پزشکی میخونه اما انصراف میده و میره دانشگاه آزاد رشته ای که دوست داره رو میخونه و بعدش ارشد دانشگاه تهران قبول میشه!!

یعنی خدا میدونه موقع اعلام نتایج ارشد چقدر من برای اون ذوق داشتم واقعاااا و بعدش چقدر خوشحال شدم و انگیزه گرفتم:))

خلاصه که برای کسی مثل من که عاشق داستان های زندگی های مختلفه ، بعد از کتاب خوندن و فیلم دیدن ، دنبال کردن بلاگر ها کار جذابیه..

البته این رو بگم که همشون هم پیشرفت نداشتن و یه سری هارو به خاطر رنگی رنگی بودنشون دنبال میکنم:) آره درست شنیدین ، رنگی رنگی.

چون رنگی رنگی بهترین توصیف برای کسی هست که کلی سفر میره ، کافه و کتابخونه و.....

البته این رنگی رنگی مربوط به استایل هم میشه!

چون من عاشق تیپ هنری ام:) عاشق موهای قرمز و آرایش فانتزی=))

_

+بلاگر مورد علاقه شما کیه؟

پنجشنبه ۱۸ آذر ۰۰ , ۲۲:۳۳ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

بانوی شلخته:")

با اینکه یه خانوم متاهله با دو تا بچه..خیلی ادم باحال و پرشور و نشاطیه:>

و از همه مهم تر زندگی واقعیش رو نشون میده

وااو :))
نمیشناسمشون ، الان میرم میبینم:)

آخ آسا چه خوب میگه منم شلخته رو دوستش دارم خیلی فعالِ و طنز کلامش خیلی منو میخندونه

البته اونم شاید ماهی یه بار استوریاشو چک کنم

بلاگرای مورد علاقه من اغلبشون تو زمینه توسعه فزدی فعالند

یکیشون هما حسن زاده است که از وقتی وبلاگ نویسی تو اوج بود و هر دو بلاگ مینوشتیم میخوندمش و دقیقا همون پیشرفتی که میگی تو زندگیش حال منو خیلی خوب میکنه

چه خوب 😊❤️
ولی من هنوز پیجش رو پیدا نکردم😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan