ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


عجیبه!

خیلی اتفاقی وبلاگ یه آقایی رو پیدا کردم و داشتم پستاشون رو میخوندم که رسیدم به پستی که راجب حجاب اجباری و خوبی هاش گفته بودن اونم با چه استدلال هایی اسماعیل!😂 چه استدلال هایی!

جالب تر اینه که چهار آقا کامنت گذاشته بودن احسنت احسنت ، موافقیم ، داداش چجوری موافقی؟!😂 آخه یککککک بار حجاب سرت کردی؟ به خاطر بدحجابی از فامیل و خانواده تا افراد ظاهرا آمر به معروف توهین شنیدی؟کتک خوردی؟تحقیر شدی؟کشته شدی؟ اگر نه پس بیخود میکنی نظر میدی!

همینکه خودشون و طرفدارانشون آقا بودن کافیه تا یکم به این موضوع شک کنیم!:) حتی یه خانوم نظر نذاشته بود! ( تازه با این حساب که فضای کلی بیان مذهبیه و خب خانوم محجبه هم اینجا هست)

عجیبه

واقعا عجیبه

یه بار برای همیشه:

آهای آقا! حجاب خانم ها چه نفعی برات داره و بی حجابی چه ضرری بهت میزنه؟ کدوم پول ازت گرفته میشه؟

توی بیان وبای عجیب تر از اینم پیدا میشه یه وبی هس خانونا میان ازش تشکر میکنن

اون خیلی عجیب تره کلا

عحیب زیاد داریم حرص نخور

نه حرص که نمیخورم فقط عجیب بود:))

اه

بازم وبلاگ یه دختر عقده ای

من یه زنم

و می دونم زنا با حجاب باعرضه تر از لختا هستن

توام می دونی

ولی عقده ها و لجاجتا کورتون کرده که بدرک

عرضه داشتین براندازی می کردین

نه که تو مجازی هی ناله ناله ناله(!)

عزیزم شخصیتتون از ادبیاتتون کاملا مشخصه ، بهرحال آب خنک بخور😂 

  من یه وقتایی مثلا یکی ازم نظرم رو درمورد حجاب یکی دیگه می‌پرسه. بعد جوابم اینه:«والا من قرار نیست به جاش روسری سر کنم که بخوام نظر بدم.»

:))))

بدبختی‌ای شده دیگه

آقا لباس خانم‌ها به من چه ربطی داره؟ من فقط می‌تونم در مورد پوشش خودم نظر بدم ( که آستین‌کوتاه هم برای مردان ظاهرا مشکله و نباید بپوشن :))) )

هعی....

دختر حجاب نداشته باشی عذاب الهی کل این کشور رو نابود میکنه،نمیبنی بدبختی ملت رو،همش صر همون یه تار موی تو هستش

آره والا😂💔
شنبه ۹ مهر ۰۱ , ۰۲:۳۵ حدیث ملاحسینی

چی بگم والا... 

 

دوست نداشتم راجب این موضوع چیزی بنویسم اما ظاقت نیاوردم

آقا اینکه یکی تصمیم میگیره چادر سرش کنه خیلی نظر و تصمیمش محترمه و دمش گرم که پای خواسته ش مونده و من و امسال من همیشه به نظر خانم های چادری احترام میزاریم ... حالا شما چقدر به نظر ما احترام میزاری که موافق حجاب اجباری نیستیم ؟!

یا ( استقلال ، آزادی ، جم.... ) یا نه دیگه

ما یا واقعا آزاد هستیم پوششمون رو خودمون انتخاب کنیم یا نه همش شعار و حرفه ،،، وسط نداریم یا اینوریه یا اونوری

آخیش خوب شد گفتم راحت شدم

ببخشید متوجه منظورتون نشدم الان با منید؟😅

نمیدونم چرا مردم قبل از اینکه حرف بزنن اینو از خودشون نمی پرسن " آیا این به من ربطی دارد؟ یا موضوعی کاملا شخصی است؟"

 

اینطوری همه در صلح و صفان واقعا

دقیقا!

ببین کلا من خودم به عنوان یک فرد محجبه اعتقاد دارم حجابم مثل چیزای دیگه باید ازاد باشه یعنی همون طور که من دوست ندارم کسی بیاد روسری رو از سرم بکشه قطعا شاید یکی دیگم دوست نداره به زور روسری سرش کنن و این موضوع کاملا باید اختیاری باشه. اما یه نکته این وسط ایجاد شده اونم اینکه الان هی از اینور اونور میشنوم محجبه ها یا توو کوچه خیابون اینروزا داره چادراشون توسط مردم کنده میشه پاره میشه یا توهین میشه. من خودم چادری نیستما ولی اگر این شنیده ها درست باشه این خیلی خطرناکه! اینکه مردم مقابل مردم قرار بگیرن و از هدف و خواسته اصلیشون که آزادیه دور بشن. اگر ماها تک تک ماها معتقد به آزادی هستیم پس باید واقعا بهش عمل کنیم و هرکس از خودش شروع کنه و کاری به کسی نداشته باشه. 

اون وبلاگم فکر کنم بدونم داری درباره کی میگی. اگر همون باشه که منم میدونم کلا تمام پستاش ضد زنه.

کاملا باهاتون موافقم هدف ما آزادیه اگر قرار باشه حجاب به زور از سر کسی کشیده بشه میشه بی حجابی اجباری! و فرقی با قانون قبلی نمیکنه!
جالبتر اینه که نظرات مخالفش رو تایید نمیکنه😂😂😂 فقط چهارتا مرد مثل خودش رو تایید میکنه:)
يكشنبه ۱۰ مهر ۰۱ , ۱۵:۱۹ مون چایلد (هیرای)

اصلا میدونی چیه 😂 ، همه ی مشکلات تقصیر همون تار موی منه که افتاده بیرون xD

اُف بر تو اُف بر ما 😞
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan