ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


آدم های سابق زندگی...

آدمایی که شاید تا همین چند وقت پیش از نزدیک ترین آدم های زندگیم بودن،الان دیگه هیچ نقشی تو زندگیم ندارن.
چون اونموقعی که بهشون احتیاج داشتم،نبودن،نموندن
چون من بارها بخشیدم اما اونها یادشون رفت من هم نبخشیدن رو بلدم،من هم رفتن رو بلدم.
میدونی من فکر میکنم آدم ها از یه جایی به بعد عادت میکنن و انتظار دارن تا همیشه،پیششون بمونیم.
اما من میرم،تا بهشون یاد بدم که هر رابطه ای نیاز به معرفت داره!
من میرم و اون ها تازه خوبی های من 
و رفتار های خودشون یادشون میاد
اما متاستفانه،اونموقع خیلی دیره😚😉👋🏽

دقیقا...:)

:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan