ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


زخم کاری ، و کمی حرف اضافه.

سریال زخم کاری یک هفته پیش تموم شد.
حقیقتش اینه که من خیلی علاقه دارم شخصیت های منفی پیروز بشن و اصلا تاوان پس ندن:))))))
البته پایانش خیلی بد نبود و درس آموزنده داشت:))
یاد کلید اسرار افتادم:))))یادتونه؟! یکی یک کار بدی میکرد ، از خونه میرفت بیرون هنوز به سر خیابون نرسیده تصادف میکرد تاوان پس میداد:))))
بگذریم،بازی جواد عزتی که فوق العاده بود مثل همیشه.
شاید بگید جواد عزتی انقدر خوبه که دیگه تعریف نداره،باید بگم که نه،هیچوقت نذارید کسایی که ارزشش رو دارن عادی بشن*.* 
رعنا آزادی ور رو از خانه دختر میشناختم و دوستش داشتم ، که از پس نقشش خیلی خوب براومد و من کلا کاراکتر سمیرا رو خیلی دوست داشتم؛قدرتی که تو چهره اش، صداش ، حرفاش بود..
منصوره ، هانیه توسلی ...حقیقتا من خیلی هانیه توسلی رو زیاد دوست ندارم،اما خب اونم خوب بود. یه چیزی که توجهم رو جلب کرد این بود که طول فیلم ، جمله : منصوره کاره ای نیست رو مالک خیلی تکرار کرد که آخرش منصوره کاری کرد که:))))جهت اسپویل نشدن برای کسایی که هنوز ندیدن نمیگم. اینکه آدم کاری بکنه که هیچکس ازش انتظار نداشته خیلی جذابه برام*,*
از این جهت منصوره رو هم دوست داشتم.
سوال من اینه که چرا انقدر به مه لقا باقری (مهناز) و سعید چنگیزیان (ناصر) کم لطفی میشه؟؟
واقعا بازیگر های خیلی خوبی هستن! امیدوارم در آینده این دو نفر رو در جایگاهی که لایقشون هستن ببینیم!:(
و میرسیم به سارا حاتمی (مائده) و مرتضی امینی تبار(میثم)
 شاید براتون جالب باشه،لطفا براتون جالب باشه: سارا حاتمی ۱۶ سالشه ، و کلاس بازیگری اشکان خطیبی رو میرفته ، حقیقتا بهش حسودیم شد:(((((
مرتضی امینی تبار هم اصالتا افغانه ، و اینکه وقتی تست داده ، فقط میدونسته که قراره تو یک فیلمی نقش کوتاه داشته باشه ، که بعدا میفهمه قراره نقش پسر جواد عزتی رو بازی کنههه:))) و به گفته خودش قلبش از خوشحالی وایمیسته:))))) حال اون لحظه اش رو خریدارم واقعا:)
بازیشون هم برای اولین کار خوب بود به نظرم.
گفتم اولین کار....اگر فکر میکنید برای اولین کار کاملا خوب بودن ، ماهور الوند رو در فیلم دختر ، پگاه آهنگرانی رو در دختری با  کفش های کتانی (وای خیلی این فیلم برام نوستالژی و دوست داشتنیه) و ترانه علیدوستی رو در من ترانه پونزده سال دارم ببینید.
ببینید که اون ها چقدر خوب بودن واقعا:)
همینطوری گفتم پیشنهادی برای فیلم هم داده باشم=))))
همین....خیلی نقد خاصی هم به داستانش ندارم.
در کل ، ارزش دیدن رو داشت!
اگر ندیدید ببینید ، اگر دیدید آفرین ، اگر تا اینجا خوندین مرسی. 

خیلی دوست دارم ببینمش ولی مامانم نمیزاره=/

ای بابا :////

من دوست دارم ببینم زخم کاری رو اما خانواده میگن درس بخون-.-

بگو زخم کاری رو میبینم در کنارش به درس خوندن هم ادامه میدم😀😀

سلوم!*-*

اینو مامان من می‌دید ولی فکر کنم خشونت داره من خشونت زیاد دوست ندارم.*-* 

اتفاقا از بازیگری جواد عزتی هم خیلی تعریف کرد.

سلاااام.
خشونت زیاد....به نظر من نه ، البته بستگی به خودت داره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan