ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


شانزدهم مهر ماه هزار و چهارصد!

 * امروز قرار بود خاله ام بیاد خونمون ، منم داشتم سالاد درست میکردم بعد دستمم بریدم ؛ فکر میکنید در نتیجه چیشد؟ خاله ام زنگ زد گفت همسر جان کیک خورده بوده مسموم شده و حالش بده نمیتونه بیاد :| ( دعا برای شفای همه بیماران )

حالا منم انگشت بریدم برای این ها! البته آخرش به خانواده زخم انگشتم رو نشون دادم و گفتم برای اینکه شما سالاد بخورید دستم برید ها!! هه ، خلاصه که به هدفم رسیدم:))))) وای حالا یاد یه چیزی افتادم ، یه زمان کش فانی بافت مد شده بود ، منم کش هارو میکردم تو انگشتم و دستبند و گردنبند درست میکردم، انقدر کش تو دستم میموند که انگشتم کبود میشد ؛ همیشه میگفتم من برای این دستبند گردنبند ها انگشت کبود کردما:))))))) خلاصه منت گذاشتن و فخر فروشی از ویژگی های بارز وی بود:)))) (الکی)

* امروز رفته بودم دریاچه چیتگر و واقعا به این نتیجه رسیدم که هرچی زوج عاشقه میاد اینجا قرار میذاره! :)))) 

* از دوستم خواستم جواب سوال های حسابان رو بفرسته؛ننوشته بود، بعد خواستم فقط بگه باید چیارو بنویسیم ، اونم نمیدونست، خلاصه که قسمت همین بود که من درس نخونم امروز:)) ببینید دیگه شماهم شاهد بودین چقدر در پی درس بودم و نشد،ای بابا ، ای بابا :(

*از جمعه هفته بعد دوباره این آزمون های گزینه دو شروع میشه -_-

* راستی من فهمیدم وقتی گریه میکنم ، بعدش با یک آسودگی خاصی در سکوت فرو میرم و آرامش اون لحظه رو خیلی دوست دارم. *,*

*الان؟ الان درگیر اینم که کریم خان زند و آقا محمد خان و لطفعلی خان و اینا چیکار کردن :|||| عجب....عجب....

*بحث درس شد ، حرف آخرو بگم و برم؛ شماهم شنیدین که هنر و کنکور هنر آسونه و اینا نه؟ :)))) حتما در روزهای آتی راجب این موضوع براتون مینویسم! -_- (رشته من هنر نیست ، میخواست باشه ولی سر از ریاضی در آورد! -_-)

همین دیگه دوستان....

برای اولین بار از اتفاقات یک روزم براتون نوشتم ، مورد پسند واقع شد باز هم مینویسم انشاااااالله.  *شبتون بخیر...تاریکی به کام....و از این حرفا*

آره میدونم شب کنکوری ها بخیر نیست..بگذریم

بهرحال! نقطه

 

جمعه ۱۶ مهر ۰۰ , ۲۲:۵۴ 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

سبک نوشتنت منو یاد عشق کتاب میندازه :)

 

 

بالاخره روزمرگی گذاشتییییییییییی

عه؟ حالا خوبه یا بد؟
بلهههه ، ببین فقط به خاطر تو =))))))))))))
جمعه ۱۶ مهر ۰۰ , ۲۳:۰۲ 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

خوبه، خاصه

 

 

نوکرم:>

اووو اگه شما میگی خوبه که حتما خوبه سلطان

# وی هر وقت میخواد سالاد درست کنه ناخون خود را میبره تا بهش بگن پاشو گمشو کمک نخواستیم -.-

 

# در مورد درس به خدا که حقه 😂 

منم به بابام گفتم سوالای ریاضی رو حل کن حل نکرد-_-

شیمی فیلماش تو شاده دانلودش تموم میشه میزنم دانلود نکردید :))))))) 

و خلاصه خودتون نزاشتید من درس بخونم😐

 

#کنکور هنر خیلی بدههههه-.- همش منبع ازاده-.

#شب بخیر 😍

آخ آخ ناخونتو؟! -_-
بله بله =)))
آره دقیقا ، منابع آزاد و خیلی زیاده
*❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan