ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


بگم چی شده؟(۱)

امروز از اون روزهایی بود که کلا ریلکس کردم و هییچ کاریم رو جلو نبردم:)))

خب چه کاری بهتر از دیدن رفیقت بعد یک سال ؟!😌😍

البته خب این رفیق من یکم مثل خودم اعصابش ضعیفه و با راننده اسنپ دعواش شد و مجبور شد با یک ماشین دیگه بیاد🤦🏻‍♀️

و من رو با کلی زوج عاشق تنها گذاشت:))) برای همین من رفتم کنار چرخ و فلک که مسئولش آهنگ همه میدونن عشق من خیلی خانومهههه(یک همچین چیزی)(خداروشکر یادش رفت مثلا روم زوم کنی بوم بوم کنه قلبم رو بذاره:))) روی یک سنگ نشستم و تنهایی از اطرافم لذت بردم:)

البته با توجه به اینکه جامعه امنی داریم و منم همیشه یک حس بدبینی دارم ، با استرس هم گذشت....

رفیقم اومد و گفت شاید دوسال دیگه برن ترکیه... رفیق دیگم هم میگفت میخواد برای بورسیه اپلای کنه و بره...

آقا/خانوم ، چرا همتون دارید میرید چراااا😭😭😭

دیگه کم کم دارم حس میکنم خودم تنهایی مهاجرت کردم اومدم ایران :|

چطور دلتون میاد مردم خونگرم و صبور کشور چهارفصلمون و خانواده رجبی رو ترک کنید؟؟ 

ای بابا

ای بابا.

اینجوری که داره پیش میره واقعا شب شما بخیر.

آها راستی ، یه قانون نانوشته که چه عرض کنم ؛ خانواده ایرانی یه قانون حک شده دارن با این مضمون : نباید بذاریم کسی حالش بیشتر از دوساعت خوب باشه.

وقتی میگم اصلا یعنی اصلا.

حالا دارم فکرامو میکنم بهتره منم اپلای کنم و بذارم بررررم من:))

شب بخیر.

 

چه خوب که دوستت رو دیدی🤧😍

وای دقیقاً 😐 انگار ما مهاجریم که هنوز هستیم😂🤦🏼‍♀️ 

قانون نانوشته حق بود:(

💙💙
هعی...

😂😂😂👌👌👌

فقط اون قانون نانوشتت

=))))))))))))))))

حالا خودت کجا میخای بری ؟

فغانسه:)))))
دوشنبه ۲۶ مهر ۰۰ , ۰۸:۱۰ 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

این قانون نانوشته واقعاااااااااا درسته

ینی انگار وظیفه خودشون میدونن یه دور برینن به حالتXD

 

دیدم استاتوستو*-*

والا...
عه *-*

به سغامتی

مغسی:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan