ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


بیست و پنج مهر هزار و سیصد و شصت و چهار❤️

چند سال پیش خوابگاه دختران رو دیدم که چند سال بعدش بیام بگم سی و شش سال پیش، جذابترین بانوی دو گیتی ،  باران کوثری چشم به جهان گشود😭❤️

واقعا سعی کردم متن خاصی بنویسم ، ولی واقعا نباید سعی کنم و باید حس واقعیم رو بگم! من این بشر رو خیلییی دوست دارم خیلی زیاددد :)))))))))

تولد سی و شش سالگیت مبارک بازیگر درجه یک❤️

 همیشه سایه ات بر سر این سینما و تئاتر باشه.

تو تنها دلخوشی من در این دنیای کوفتی هستی: ")

*حیف بود که از خانوممون باران کوثری پستی تو وبلاگم نباشه جدا.

 

يكشنبه ۲۵ مهر ۰۰ , ۰۰:۰۵ 𝑩𝒂𝒅 𝑷𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆𝒔𝒔

عه هموه که توی ملکه گدایان نقش افرا رو بازی میکنه؟

من زیاد اهل فیلم نیستم زیاد خوشم نمیاد برای همین سر در نمیارم نمیشناسمشون زیاد😂

بلهههه 😀😀😍😍
يكشنبه ۲۵ مهر ۰۰ , ۰۸:۰۰ 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

عهههه تولدش مبارککککک!!!

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

عررررررررررر قالب ببینننننن😍😍😍😍

عررررررررررر باران کوثری 😍😍😍😍

عررررررررررر 😍😍😍😍

مررررسی😍
آررره😍😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan