ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


خرم آن روز...

شجریان میخواند : خرم آن روز کزین منزل ویران بروم...

و من به یاد همه کسانی که برای آینده بهتر از خانه و خانواده گذشتند و رفتند..

عکس ها و فیلم هایی که در فرودگاه هنگام خداحافظی گرفته میشود اصلا عکس های زیبایی نیستند...پر از غم در چشم هایشان..

نمیدانم نوشته روی دیوار  دانشگاه شریف خوانده اید یا نه؛ نوشته بود: بخون برو از این خراب شده! و من فکر کردم این کاری است که با جوانان ما کرده اند.

فقط امید که درست شود...فقط امید کافی است؟!

میپرسد وطن چیست؟ به فکر خودت و آینده ات باش و برو

میخوانم : گیرم جهان یک وطنه با مرز های الکی ؛ رفیق و خونواده رو چجور میشه ول کنم؟

میگویی خرم آن روز کزین منزل ویران بروم 

 میگویم نه! خرم آن روز کزین منزل بروند!!

بروند...

که دیگر هرروز ویران نشویم

راحتمان بگذارند...

سکوتی از حجم زیبا بودن متن🙂💝

:))عزیزی

خرم ان روز :")))

* جوری که رو حرفات کراش دارم *-*

لطفته❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan