ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


روز جهانی هنرمند😍

هنر و هنرمند حداقل تو کشور ما به اون ارزش و جایگاهی که باید نرسیده از نظر من(میگم کشور ما چون دقیق از سایر کشور ها اطلاع ندارم)

با این حال عاشق اینم که با جسارت و بدون توجه به حرف دیگران برم دنبالش و بتونم مثل بقیه هنرمند ها این دنیا رو قشنگ تر کنم:)

میدونید که ما هفت تا هنر داریم ؛ ۱- موسیقی ۲-حرکات نمایشی ۳-هنرهای ترسیمی ۴-هنرهای تجسمی ۵-ادبیات ۶-هنرهای نمایشی ۷-هنر سینما😭❤️ ۸-هنر بازی سازی

دنیا تو دستای نقاش خیلی هیجان انگیزه.

پشت دوربین عکاسی که با دقت همه جارو زیر نظر گرفته تا ثبت کنه آن چه رفتنی است را! 😌

موسیقی که بدون اون واقعا زندگی یکنواخت میشد! 

رقصیدن هنریه که فکر کنم هممون دوست داریم، شاید نخوایم تو جمع برقصیم ولی حتما تو خلوت خودمون میرقصیم:))

ادبیات...نوشتن که همونطور که قبلا گفتم از زیبا ترین توانایی هاست..

حتی گاهی میتونم بگم نوشتن بر هر درد بی درمان دواست ! :))

یک کاغذ و یک قلم ، ابزار ساده برای درد و دل:)

قشنگ ترین هنر هم برای من هنر سینما است😭❤️

با سینما میتونی خودت رو جای کلی آدم بذاری، آدمهای خوشبخت ، بدبخت 

حتی میتونی آدمایی که مثل خودتن رو پیدا کنی!

از سینما میشه کلی درس گرفت:)

(کافیه فکر کنم) ،چون روزجهانی هنرمنده و من داشتم به نغع سینما ازش استفاده میکردم:)))

روز جهانی هنرمند رو به همه کسایی که حالمون رو بهتر میکنن تبریک میگم!

امیدوارم خودم هم روزی بتونم به جامعه هنرمندان بپیوندم:))

دوشنبه ۳ آبان ۰۰ , ۲۱:۴۱ 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

همشون عشقنننننننننن"))))

دقیقااااا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan