ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


منتظرم...

خیلی وقته که با هیچکس درد و دل نکردم و نمیکنم؛ چون بدون استثنا با هرکسی که درد و دل کردم خیلی سریع ناامیدم کرده.

مشکل اصلی هم بی حوصلگیشون بوده که غیرمستقیم این حسشون رو بهم منتقل کردن، نمیخوام قضاوت کنم بهرحال شاید این روزا هممون بی حوصله تر و خسته تر باشیم اما تا جایی که من یادمه هرکسی پیشم دردودل کرده باحوصله گوش کردم و اگر راهکاری داشتم گفتم و یا همدردی کردم.

پس مشکل نمیتونه صرفا بی حوصلگی هممون باشه.

مشکل میتونه آدم های اشتباه باشن..

کسایی که معرفت ندارن و برای رفاقت با من یکی ساخته نشدن

همشون موقع مشکلاتشون یاد من افتادن و موقع خوشی...؟؟؟

کاش موقع مشکلاتمون پیش کسی باشیم که وقت خوشی هم بودن یا اقلا خودمون موقع مشکلاتمون پیششون بودیم! :)

احساس میکنم چند وقته تنها و غریب یک جا موندم 

چرا موندم؟ چرا نرفتم؟

شاید چون منتظرم

منتظر یک آدم خوب

منتظر یک اتفاق خوب

منتظر تموم شدن این روزا...

Designed By Erfan Powered by Bayan