ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


کرم از خود درخت نیست!

چند روز پیش یک ویدیویی منتشر شد که یک دختر حدودا ۹ ، ۱۰ ساله میخواد حجاب رو تبلیغ (!) کنه...

شروع کرد به گفتن که اگر یک نفر بخواد مزاحم بشه ، کدوم رو انتخاب میکنه؟

دو تصویر : اولی دختر با چادر و روسری و حجاب کامل

تصویر دوم : دختر با شال که موهاش بیرونه و رژ لب زده و میگه بیا مزاحم من بشو!!!

همچنان ادامه میداد : لباس ما پیامش اینه که کسی نمیتونه مزاحم من بشه.

حالا براتون یک ماجرای متاستفانه واقعی رو تعریف میکنم ، نوشتن از تجربه آزار خیابانی آسون نیست ولی باید بگم:

من همسن همین دخترخانوم بودم که روبه روی مسجد با چادر و حجاب کامل تو یک مجتمع نظامی! نشسته بودم که یک آقا که همسن پدر من بود اومد بوق زدن و سوار شو و چشمک زدن و حرف و رفتار هایی که خودتون میدونین!:)

من فقط نه سالم بود!! با ترس تا خونه دوییدم و راجبش به هیچکس نگفتم و تا مدت ها سوال من این بود که مگه من کجا رفته بودم؟! مگه من حجابم کامل نبود؟! نکنه مشکل از حجابه؟ آخه مشکل کجا میتونه باشه که یه مرد سی چهل ساله مزاحم یک دختر بچه بشه و محیط ناامنی رو براش درست بکنه؟!

حالا با وقاحت کلیپ میسازید دختری که موهاش بیرونه و آرایش داره دوست داره کسی مزاحمش بشه؟! آخه با چه رویی واقعا!

این همه شنیدیم کرم از خود درخته...دختره خودش میخواسته...حقشه میخواست پوشش درستی داشته باشه و......

واقعا اونقدری که به دخترامون تذکر حجاب و حبس شدن تو خونه رو میدیم ، یک بار به پسرامون نگفتیم تو تحت هیچ شرایطی ، تاکید میکنم هیچ شرایطی حق مزاحمت و آزار نداری!

همین زل زدن ها همین تیکه انداختن ها میتونه کل روز یک دختر رو تحت تاثیر قرار بده و مثل من تا سال ها یادش بمونه!

پس چرا یک دختر باید دلش بخواد این تجربه رو داشته باشه؟!

یک چیز دیگه هم بگم ، در برابر آزار سکوت نکنید و آبروی این افراد رو ببرید تا حالیشون بشه در هیچ شرایطی حق اذیت کردن رو ندارن!

فقط و فقط وقاحت و بی شرف بودن اون آدمی که مزاحم میشه عامل آزار خیابانیه!

نه پوشش ، که از ابتدایی ترین حقوق انسانه.

دقیقا همینه...لابد اون بچه سه ماهه هم که بهش تجاوز شده پوشش مناسب نبوده:|

ای خدا...-_-

🤦🤦🤦🤦🤦

.......
يكشنبه ۲۸ آذر ۰۰ , ۰۹:۵۲ 𝙮𝙚𝙜𝙖𝙣𝙚𝙝 猫🐾

بازم پیوند شد :)

ممنونم:)❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan