ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


چاره ای نیست ، هیچکس نیستم

من به شخصه برای توصیف  حال خودم هیچ واژه ای هیچ جمله ای رو پیدا نمیکردم.

چون من افسرده نیستم ، بعضی وقت ها کوچک ترین چیز من رو خوشحال میکنه و البته این حس خیلی زود از بین میره و من برمیگردم تو لاک خودم.:)

من مضطرب هم نیستم چون بعضی وقت ها همه چیز رو میسپرم دست سرنوشت و همه چیز و همه کس از چشمم میفتن و بابتش نه تنها نگران نمیشم بلکه خوشحال هم میشم.

من امیدوار و پر انرژی هم نیستم ، بی امید و افسرده هم نیستم.

شاید آهنگ از پیشم نرو بمرانی درست میگه! :

من آدم خوبی نیستم من کسی که تو فکر میکنی نیستم قهرمان نیستم فداکار نیستم به فکر تنهایی و غم های جهان نیستم من رویای شبانه ات نیستم هیچ درخور زیبایی ات نیستم راستگو نیستم درستکار نیستم چاره‌ای نیستم هیچکس نیستم.

شاید هم در وصف اینکه من افسرده هستم ولی از یه طرف افسرده نیستم چون یهو خیلی چیز ها من رو به مدت کوتاهی ذوق زده میکنه، چیزهایی که شاید برای هیچکس جذاب نباشه ، هانریش بل درست بگه : همه چیز میتونه من رو خوشحال کنه اما هیچ چیز نمیتونه غم من رو از بین ببره.

 

جمعه ۱۹ آذر ۰۰ , ۱۳:۴۵ تنهاترین پسردنیا

فعلا هیچی نیستی !!!! شاید این شروع افسردگی باشه

ای بابا 😐😂

چه زیبا😍❤

سلااااااام خوبی ای هم وطن؟😀

:))❤️❤️
سلاااام عزیزم خوبم تو چطوری؟
کم پیدایی
کم سعادتیم

من نیز خوبم😍

نه بابا شما خودت سعادت بشریتی:)

بنده سعادت هم سخنی نداشتم🙁

خداروشکر.
بله بله:))))❤️

سلام*-*

این آهنگه رو اما (emma)هم خونده صداش هم قشنگه.*-*

مشاورا یا روانشناس ها توی این چیزا کمک نمیکنن؟

شایدم تصور من از رفتن پیش روانشناس غلطه که فکر میکنم کمک میکنن راحت تر بتونیم خوشحال باشیم و زندگی درست تر و بهتری داشته باشیم.

سلام ، آره از اما هم گوش دادم خیلی دوستش دارم☺️😍.
چرا رفتن پیش روانشناس خیلی هم خوبه.
هممون هم نیاز داریم ، منم هروقت بتونم میرم

برچسب زدن به آدما اشتباه ترین کار دنیاست

افسرده!!

حساس!!

....

چرا واقعا به خودمون اجازه این کار رو میدیم؟

برچسب...نمیدونم.
آخه افسرده و حساس بودن که چیز بدی نیست😅
البته نباید هرچی بشه راجب خودمون اینو بگیم ولی خب بهرحال ممکنه افسرده بشیم یا روحیه حساسی داشته باشیم.

نمیدونم کامنت قبلیم اینجا با آدرس درست ثبت شد یا نه :(

شد❤️
يكشنبه ۲۸ آذر ۰۰ , ۰۹:۴۷ 𝙮𝙚𝙜𝙖𝙣𝙚𝙝 猫🐾

پیوند شد :)

مرسی یگانه عزیز❤️

پیوند؟ پیوند.

❤️❤️❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan