ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


عذرخواهی

عذرخواهی کردن خیلی خوبه.

ولی ببینید عزیزان:

بعد از خراب کردن یک‌ زندگی ، بعد از اینکه تمام توهین هایی که از کودکی آموختین رو گفتین ، بعد از زیر سوال بردن شخصیت انسان و تحقیر و گرفتن اعتماد به نفسش، عذرخواهی کردن نمیتونه کافی باشه!

نمیگم عذرخواهی نکنید ولی حداقل بعدش خیالتون از خودتون راحت نباشه.

بعدش فکر نکنید میتونید هرکاری دلتون خواست بکنید ، چون میدونید عذرخواهی کردن رو بلدین.

حداقلش اینه که کار بدتون رو جبران کنید که تو خیلی از موارد جبران نشدنیه.

کاغذ مچاله شده مثل اولش نمیشه،

پس چطوری قراره قلب شکسته یک موجود زنده ، و هزاران آثار روانی که تا سالها میمونه جبران بشه؟!

پیشنهاد صد در صد تضمینی من اینه که خب بریم بمیریم، خیلی بهتره.

شرمنده آخرش زیاد منطقی نشد:))

حرف من اینه که نسبت به عذرخواهی کردن خودمون مغرور نشیم ، چون وظیفه است.

البته اگر قرار باشه از کل شعورمون استفاده کنیم.

اگر نه که همون پیشنهاد صد در صد تضمینی من بهتره.

 

يكشنبه ۲۱ آذر ۰۰ , ۱۸:۵۲ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

اینقدر حق میگی نمیدونم کدوم پستتو پیوند کنم"-"

واسه همین کلا وبتو پیوند کردم"-"

نوکرم:))❤️

نه قطعا اینقدر خشونت لازم نیست دخترم :)  

اندکی نرمش و مهربانی...

دنیا جای قشنگی میشه اینجوری

از چه لحاظ منظورتونه؟😅

همون پیشنهاد صددرصد تضمینی :) 

از اینطرف هم باید بخشید دیگه... گاهی همین تلاش برای عذرخواهی یه قدم به جلوئه البته گاهی نه همیشه ؛)

آها 😂😂❤️
نه خب اون پیشنهاد برای کسانی هست که اوضاعشون خیلی خرابه:))
بله قطعا گاهی هم باید بخشید 👌🏻❤️

عاشق اون پیشنهاد تضمینی ات شدم :))))))

من خودمم عاشقشم حقیقتا:))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan