ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


مسئولیت پذیری یا حماقت؟

من واقعا در تصمیم گیری قاطعانه ضعیفم:(

درمانش چیست؟

حالا میخواد بین دو راه باشه ، میخواد دل کندن از یه آدم باشه.

من خیلی آدمِ خب هرکسی یک اشتباهی میکنه ولی آدم میشه ای هستم در نتیجه به آدمی که شاید چند ماه باهاش قهر بودم و قصدم پایان به اون رابطه بود برمیگردم:/

نمیدونم هم کارم درسته یا نه ، نمیدونم به یک آدم میشه چندبار میشه اعتماد کرد واقعا...

شایدم قرار باشه یه روز سرم به سنگ بخوره و از یه آدم ضربه بخورم؛ وی تخصص زیادی در پیش بینی دارد.

آخرین باری که با یک نفر قطع رابطه کردم دو سه سال پیش بود!

یعنی از اون موقع همرو نگه داشتم=))))

انگار سعی دارم همرو نگه دارم و دلم نمیاد دل بکنم.

نمیدونم بهش میگن مسئولیت پذیری یا حماقت؟ :))

 

_حدود یک ماه گذشت و من جواب سوالم رو گرفتم:):

بعضی وقتا خدا یه سریارو دوباره برمیگردونه تو زندگیمون تا امتحان کنه ببینه هنوزم احمقیم یا نه 🙂🙂🙂

با عشق فراوان، بهش میگن حماقت از نوع حادشxD

خیلی بدی=))))))))))))))))))))

با احترام بسیار زیاد بهش میگم حماقت 

کسی که یه بار اعتمادت رو شکست حتی اگر مادرت بود بزارش کنار از دلت ( منطق زیزی•~•)

هعی نمیدانم...

سلام نمیدونم اسمش چیه اما من دقیقا برعکس توام 

یعنی فقط بزارن من یکی یکی آدما رو حذف کنم 😁 😂 کسی که انرژی منفی بهت میده رو حذف کن نیاز به برگشت یا نگه داشتن رابطه نداری به نظرم . 

سلام ، چه خوب =)))))))
خودمم نمیدونم واقعا.....:(((
سخت است.
چهارشنبه ۲۴ آذر ۰۰ , ۱۶:۳۰ MoonChild مون چایلد (هیرای)

خب ببین بار اول و دوم اشکالی نداره و بهتره که خط قرمز ها و قوانین ارتباط با خودت رو بهشون بگی...

اگر شد سه ، بای بای !

(زیزی عزیزم اگه اینطور بود تا الان مامان بابا هامون تو کوچه گذاشته بودنمون)

آره درسته...

به نظرم نه مسئولیت پذیریه، نه حماقت. بیشتر مربوط به نوع احساساتیه که داری و کنار گذاشتن آدما برات سخته. شاید اسمش رو مهربونی بذاریم بهتر باشه. یا دل نازک بودن. که به خودی خود چیز بدی نیست. فقط باید مدیریت کردنش رو یاد گرفت که آسیب زا نباشه.

شاید باید یکسری قوانین برای خودت تعریف کنی و بعد خودت رو ملزم کنی که در چارچوب اون قوانین رفتار کنی. مثلا اگر گزینه های a,b,c رو توی یه نفر دیدی و متوجه شده داره بهت آسیب میزنه، اون شخص رو بذاری کنار و دوباره دیگه سراغش نری، حتی اگر خود اون شخص خواستار از سرگیری رابطه بود.

آره شاید...مرسی از پیشنهادت:)))❤️❤️❤️

به نظر من باید دید اون آدم چقدر اثر مثبت در زندگی ما داره

مهم ترین آدم تو زندگی ما خودمون هستیم

پس خودت باید در اولویت باشی و ببینی اون آدم چی بهت میده؟

خوشحال ترت می کنه؟

به جلو هولت میده؟

انرژی بهت میده؟

.....

یا حالت رو بد می کنه

مانع پیشرفتت میشه

انرژی منفی داره 

و امثال اون

 

بعد تصمیم بگیر و قاطع باش

 

من دوستی داشتم که خیلی حس خوبی باهاش داشتم و در حقم لطف زیادی کرده بود اما یک زمانی رسید که بی دلیل تلفن هام رو جواب نداد. بعدها باز با چندتا از دوستام دعوتمون کرد. رفتم خوش هم گذشت اما دیگه اون دوستی نبود که می شناختم

و من اینقدر قوی شدم که کلا شمارش رو هم پاک کردم و اگر باز هم به سمتم برگرده دیگه اون رابطه برام تمام شده

 

پیشنهادم اینه که کتاب آدم های سمی رو بخون شاید کمکت کنه

درست میگی
مهمترین چیز همین قاطع بودنه!
چه تجربه جالبی:)
ممنونم از پیشنهادت:****
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan