ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


سوال!

یک سوال ازتون دارم ، ممنون میشم همتون وقت بذارید و جواب بدید.

دلیل زندگیتون چی یا کیه؟

چه چیزی باعث میشه ادامه بدید؟

شاید فردا بهتر بود 

شاید عوض شد همه چی 

تو همین مایه ها و... 

اگه تعریف از زندگی کردن فقط زنده موندن باشه ، همینکه خدا تو دینم بهم گفته زندگی کن و خودتو نکش کافیه که زندگی کنم

 

اگه تعریف زندگی کردن فقط زنده بودن نباشه ، اعتماد به خدا باعث میشه از ادامه دادن نترسم . و البته خیلی چیزا و نعمتا هست که میتونم ازش لذت ببرم

وقتی فکر میکنم میتونم به اهدافم و موفقیت برسم.

 کسی که خیلی برام ارزش داره و حاضرم تمام وجودم رو براش فدا کنم قراره بعد از مرگِ من خیلی داغون بشه  ، پس من دارم به خاطرش زندگی میکنم؛ همین.

سه شنبه ۱۰ اسفند ۰۰ , ۲۰:۱۶ 𝐵𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑳.𝑺

دلیل زندگیم..پیدا کردن هدف زندگیه 

دوست دارم با پیدا کردن هدف زندگی خودمو از این فکر دور کنم که زندگی ارزش زندگی کردن نداره 

و علاوه بر اون دارم دنبال یه چیزی میگردم که ارزش دنبال کردن به قیمت یک عمر رو داره..شاید!

دلیل زندگیم اینکه هنوز نفهمیدم برای چی اومدم اصلا

انگیزه ی کشف خودم بالاترین دلیلمه و بعدش بابام نمیخوام یه روز هم کنارش نباشم:(

مامانم 

اینکه شاید فردا روزی علاقه مو پیدا کنم

به وزن مورد نظرم برسم 

این مورد اخری شاید خیلی بی مزه به نظر بیاد اما خب فعلا یکی از دلایل صبح از خواب بیدار شدنمه دیگه.

هنوز کلی راه های نرفته هست که باید برم.

هنوز کلی چیزا هست که باید یاد بگیرم.

هنوز کلی سفر هست که آرزو دارم برم و ببینم.

هنوز عشق واقعی رو نچشیدم.

هنوز مادر نشدم.

هنوز به اون هدفی که بابتش به دنیا اومدم نرسیدم.

و......

میبینی برای ادامه دادن و زندگی کردن کلی دلیل وجود داره فقط باید به همه چی خوش بین باشی و زندگی رو دوست داشته باشی.

 

سلام گلشید جان ممنونم از نظرت،خوشحالم که دلایل زیادی داری. مخصوصا اینکه گفتی هنوز عشق واقعی رو نچشیدم:)👌🏻 هرچند که شاید همه نچشن🤷🏻‍♀️
ولی جمله آخر ، به همه چیز که دیگه واقعا نمیشه خوشبین بود😅

اره خب نباید مینوشتم همه چیز منظورمم خیلی چیز ها بود😅

بله☺️❤️♥️

دلیل زندگیم اینه که یه روزی یه دلیلی پیدا میشه😁

خوبه والا=)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan