ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


اهمیت حمایت

نمیدونم چی شده بود که اون آدم به شدت عصبی ، یکهو خوب شده بود و کارها و رفتارهاش به شدت عجیب به نظر میومدن.
یادمه اون زمان میگفت چند وقته مدیتیشن میکنم ؛ به ما هم پیشنهادش کرده بود ولی ما با بهونه های مختلف متاستفانه خیلی به پیشنهادش توجه نکردیم..
خلاصه حالش داشت با کتاب خوندن ، مدیتیشن ، افکار مثبت و.... بهتر میشد ،  حتی خیلی به ارتباطش به خدا اهمیت میداد....تلاش میکرد
اما اون احتیاج داشت دیده بشه ، احتیاج داشت همه بدونن و بفهمن که چقدر داره تلاش میکنه " آدم خوبی" باشه و متاستفانه من این رو خیلی دیر فهمیدم..
 هیچکس ندیدش ،  کم کم تمام عادات خوبش رو کنار گذاشت و از اون آدم سابق هم بدتر شد!💔
و من چقدر دلم برای اون و خیلی های دیگه میسوزه...
خیلی هایی که تلاش میکنن آدم خوبی باشن و تو این مسیر احتیاج دارن حداقل توسط یک نفر تشویق بشن!
 به آدم های اطرافتون... ، به کسایی که دوستشون دارید توجه کنید.
شاید در حال جنگیدن باشن و تنها چیزی که احتیاج داشته باشن یک دلگرمی و تشویقِ کوچیک باشه..
_ همه اینهارو با پوست و گوشت و خونم درک کردم و کاملا واقعی نوشتم...🙏🏼🙂
حمایت کردن هم به خودتون حس خوبی میده هم به طرف مقابل
دریغ نکنید:)

نمیدونم چی بگم. ولی پیوندش میکنم.:)

ممنون🙂❤️

عالی بود...

یه تلنگر مفید🤌

ممنون💟

ممنون که خوندین:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan