ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


از روی عکس قضاوت نکنیم:)

از اونجایی که چهارده فروردین اصلی و عذاب اصلی برای من از فردا شروع میشه و من همه کارهارو گذاشتم دقیقه آخر ، همچنان برای فرار ازش رفتم توی گالری گوشیم چرخیدم و عکس و ویدیو هایی که حال و هوای عید داشتند ، یعنی مربوط به اواخر اسفند و تعطیلات عید میشدن رو دیدم و عمیقا دلتنگ شدم:((
اما یچیزی بگم! حال اصلی من تو اون عکس و ویدیو ها خوب نبود و با این وجود با دیدنشون  دلتنگ اون روز ها شدم انگار که روزهای خیلی خوبی بودن..!
به عنوان مثال ،  در حالی ویدیویی از تغییرات خیابون به مناسبت عید با آهنگ بانو هایده گرفتم که دومین خبر خیلی خیلی بد چند دقیقه دیگه بهم داده شد و به معنای واقعی آخرین تیر بر پیکر بی جانم بود :(.....
اینکه میگن از روی عکس و ویدیو زندگی بقیه رو قضاوت نکنید همینه به خدا....
به امید روزی که توی عکسمون با تمام وجود بخندیم و حقیقت پشتِ اون عکس هم همونقدر شاد و قشنگ باشه....:)

به امید اون روز :) 

🙂❤️

به تعداد لایک های یه عکس جذاب روز خوب براتون آرزو می کنم

همچنین🙏🏼
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan