ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


گربه سیاه

دیشب گربه سیاه رو دیدم ؛ به نظرم نمیشه گفت فیلم خوبیه ولی اینکه چند تا زندگی مختلف رو نشون میداد خیلی جالب بود.

رها دختری که سعی میکنه بیخیال سختی های زندگیش باشه و تو فکر چیزاییه که دوست داره.

آرمان پسری که مخالف تمام اعضای خانوادشه که مذهبی ان و از این جهت زندگیش خیلی دور از تصور نیست و البته مظلوم ترین و بیچاره ترین شخصیت فیلم بود😭حالا ببینید میفهمین😢

وحید کسی که تا به جایی میرسه تمام گذشته اش رو فراموش میکنه و یه آدم دیگه میشه که این هم شخصیت بسیار آشناییه!😄

شاید مایی که این فیلم رو میبینیم مثل شخصیت های این فیلم نباشیم ولی به نظرم بازی ها جوری واقعیه که آدم کاملا درکش میکنه.

مثلا من خودم خیلی علاقه ای به ترلان پروانه ندارم ولی بازیش توی این فیلم قشنگ بود ؛ حالا اینم بگم من همیشه یکی از فانتزیام این بود و هست که یه روز همچین نقشی بازی کنم😁 نقش یه دختر سرکش و یه جاهایی هم دیوونه:))

گریم ترلان پروانه رو هم خیلی دوست داشتم خیلی بهش میومد ( کلا قبول کنیم خودش زیباست🙂😍)

همین رو به عنوان پوستر از من بپذیرید😁 خیلی طرح پوستر ها افت کرده خدایی🤦🏻‍♀️

.

شاید سوال پیش بیاد که فیلم غمگینیه یا نه ، من چون خیلی سریع با شخصیت ها ارتباط برقرار میکنم یه کم با فیلم گریه کردم.

 راستی!من با دیدگاه خودم فیلم رو توضیح دادم وگرنه سایتای دیگه خلاصه اش رو بخونید میبینین داستان اصلی حول محور رها (ترلان پروانه) است که تمام تلاشش رو میکنه که بتونه بهرام رادان رو از نزدیک ببینه و.....

ولی به نظر من فیلم روایت های بیشتری رو بهمون نشون میده اگر با دقت ببینیم:)

خلاصه که برای یک بار دیدن فیلم جالبیه ، هرچند که بازم سلیقه ایه. 😊

 

جالب بنظر میاد. خیلی وقته فیلم ایرانی ندیدم :(

واسه تنوع حتما این یکی رو می بینم

ببین😍👌🏻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan