ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


گوشه تنهایی

از دروغ و تظاهر خسته شدم.

ای کاش کسی پیدا میشد که خود واقعی ام را دوست می داشت و من دیگر مجبور به پنهان کردن خودم ، افکارم ، " زندگی ام" نمیشدم.. کاش میتوانستم همه نقاب هارا دور بریزم..

چه میشد اگر از یک حرف ساده هزاران قضاوت نمیشد..

من که خیلی وقت است که از همه آدم ها قطع امید کرده ام و به گوشه تنهایی ام پناه برده ام....کار سختی است وقتی هرچه ساختی آوار می شود و از کسانی که باورت نمیشود ضربه میخوری و همچنان باید گوشه تنهایی ات دوام بیاوری..

-

این بد است که آدم هیچ‌وقت فرصت نکند سرش را روی شانه کسی بگذارد و از⁩ ته دل گریه کند و بداند که این کس، پشت سر آدم به آدم نمی‌خندد.

سراب شهید ثالث

کاش میتوانستم همه نقاب هارا دور بریزم. 

ولی مکه نقاب داشتن در اجتماع یه چیز عادی نیست؟ فکر مبکنم نقاب های ما بعد از یه مدت شخصیت ما میشن. پس نمیشه عزیزترین شخص ما، اون نقابی زو ببینه که از همه به درونمون نزدیک تره؟

+

ولی این گوشه‌ی تنهایی خیلی درد داره، تجربش کردم و میکنم ... 

خب نمیشه که آدم چند تاااا شخصیت داشته باشه 🤔
ولی آره آدمی که بهمون نزدیکه میتونه اون نقابی که نزدیکتره رو ببینه ، درسته:) البته اگر آدم نزدیکی وجود داشته باشه😅
+
متاستفم که تجربه اش میکنی❤️...

اگر آدم نزدیکی وجود داشته باشه😅

 

خیلی برام سواله که ایا فقط منم که از نداشتن یه همراه زجر میکشم؟ یا شاید فقط زیادی روش زوم کردم؟ آیا واقعا همینقدر که من حس میکنم درد داره؟ برای شما هم؟

برای من هم:)

قطع امید کردن از آدما بهترین تصمیمی هست که امثال ماها گرفتیم،پیششونیم،میخندیم،پای درداشون هستیم و حمایتشون میکنیم

ولی میدونیمممم که همشون میرن،پس روشون حساب نمیکنیم و کمتر آسیب میبینیم،حداقلش اینه از یه حالی دیگه بدتر نمیشیم:)

تنها بودن بهتر از اینه که هربار تنهاتر شیم

حرف حق👌🏻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan