ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


فرزند وسط

فرزند وسط بودن یعنی اینکه مامان بابای من کلی نگران امتحانات داداشم و خواهرم بودن و مامانم کلی نماز حاجت خوند و دعا کرد ؛ بعد به من که کلا دیگه دارم زیر بار این زندگی پیر میشم میگه انشالله درست میشه😂😭 هعی خدا مظلومیت رو مشاهده میکنین:))

اگر شما هم بچه وسطین فکر کنم این چیزارو درک کنید چون عموما توجه پدر و مادر به بچه اول که بزرگتره و بچه آخر که کوچیکه و ظاهرا نیاز به کمک بیشتری داره هست و بچه وسط این وسط میمونه😂 یعنی اسم بچه وسط کاملا شایسته اش هست:))))

 راستی یادم اومد که ۱۲ آگوست یعنی پس فردا روز جهانی فرزند میانیه🥺 از همین الان خدمت همه تبریک عرض میکنم بابت این حجم از صبر و تنهایی و مظلومیت:))

بچه اول بودن هم همچین چیز جالبی نیست،همش باید در تلاش برای رفع و یا دور زدن محدودیت ها باشی :/

نه نه نه

چرا چرا چرا 🚶🏻‍♀️

کلا بچه یه خانواده ایرانی بودن (همه خانواده ها نه ولی اکثرشون چرا) خودش یه عذاب الهیهxD

هعی:))

منم وسطی هستم، با دیوار خونه فرقی ندارم.🤦‍♀️

 

اما خوشحالم اولی هم نیستم‌. اولی ها به معنی واقعی موش آزمایشگاهی هستن

عزیزمم:(🤦🏻‍♀️
فکر کنم آخری از همه بهتره😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan