ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


بله میتونم!

حاوی اسپویل یاغی!
.
.
تو قسمت چهاردهم یاغی ، رضاصادقی از عاطی تست هنگدرام میگیره و به عنوان مهمان  تو گروهشون میپذیرتش.
عاطی با ذوق غرق خیالاتش میشه که رضاصادقی ازش میپرسه : به نظر "خودت" از پسش برمیای؟ جدیت سوالش فرصت مِن و مِن به عاطی نمیده ، با چشم های پر از اشک میگه : بله ، میتونم!
عاطی یک عمر منتظر آرزوش بوده و براش تلاش کرده ، حالا که فرصتش پیش اومده به همه اطمینان میده که من از پس این امتحان هم بر میام! که البته در اصل اول به خودش ایمان داره.
این سکانس تو قلبم موند و میمونه تا روزی که ثابت کنم بله میتونم و از پسش برمیام هایی که گفتم واقعی بوده ، که یه روز سرم رو بالا بگیرم و بگم : خودم انتخاب کردم ، خودم موفق شدم و بله ، از پسش بر اومدم!
پ.ن: به امید موفقیت عاطی در گروه کنسرت :دی و موفقیت همه ماهایی که گفتیم : بله ، میتونم!

 

دوشنبه ۲۴ مرداد ۰۱ , ۱۴:۱۰ ویلی ونکای تیفانی

نمیدونم این هدف و میتونم ربطی به تغییر رشته یا تحصیلت داره یا نه اما هرچیم که باشه من بهت ایمان دارم!

عزیزمیییی لطف داری به من مرسی ازت❤️❤️

سلام من برای حمایت از سریال یاغی دانلود قانونی اون رو به همه از ادرس زیر پیشنهاد میکنم 

 

لینک رو کوتاه کردم که نظم متن رو نگه داره . ممنونم از حضورتون

 

https://2ad.ir/z9

 

 

 

سه شنبه ۲۵ مرداد ۰۱ , ۱۹:۵۸ ༺ вαrαn ᵐᵒᵃ ᶠᵒʳᵉᵛᵉʳ༻

کیوت 

من؟ پستم؟ عاطی؟ کدوم😀
دوشنبه ۳۱ مرداد ۰۱ , ۲۲:۴۴ سارا سماواتی منفرد

سلام

هنوز فرصت تماشای یاغی بهم دست نداده  ولی خیلی تعریفش را شنیدم.

یک آن فکر کردم همان شعار ما می توانیم را نوشتی اما دیدم نه من می تونم هست که فرق دارد (((-:  

 

کافیه که بخواهی و حرکت کنی .

سلام✨
ببینید جالبه:)
درسته👌🏻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan