ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


من؟؟!!

جدیدا احساس میکنم انقدر هویتم با خانواده و شرایط زندگیم گره خورده بوده و من باتوجه به شرایطم ، باتوجه به آدم های زندگیم رفتار کردم ، یعنی هروقت برای هرکسی یک جور متفاوت بودم و انگار نقش بازی کردم که الان دیگه نمیدونم کی هستم! نمیدونم راهی که میرم ، لباسی که میپوشم ، حرفی که میزنم و حتی جوری که فکر میکنم واقعا چیزیه که من میخوام یا نه؟!

انگار دلم میخاد خودم رو بکوبم از نو بسازم تا شاید روزی بتونم خود واقعیم رو پیدا کنم..

ولی خب این وسط موانع خیلی زیاد و سختی هست:)

بعضی وقتا شرایط زندگی بهت اجازه نمیده که خودت باشی و تو میشی یه بازیگر که هرروز مجبوره یک نقشی رو بازی کنه ، یه لباسی بپوشه و....

خلاصه الان به جایی رسیدم که احساس میکنم این "من" حاصل آرزوها و رویاهای شکسته شده ایه که تکه های بی ربطش به هم وصل شدن!

آره ، این بهترین جمله ای بود که میتونستم احساسم رو توصیف کنم:)...

دوشنبه ۷ شهریور ۰۱ , ۱۹:۳۷ •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

خدای من همین چند دقیقه پیش مشغول فکر کردن و صحبت کردن با یکی راجب همین موضوع راجب خودم بودم ک حالا چنین پستی رو میخونم..

انگار خدا از آسمون فرستادش"]

واقعا این نقش بازی کردنه دردناکه..اما من ب این عقیده رسیدم ک ارزش رسیدن ب چیزایی ک میخوام رو داره:">

حداقل مطمئنم روزی میشیم خود واقعیمون..

الله اکبررر :))
امیدوارم اون روز برسه(:

خیلی هامون،خیلی هامون اینقد وابسته به خونواده ایم که نمیفهمیم که خود واقعیمون هستیم یا یکی که خونواده میخواد

ولی خب شاید این شخصیت،این نوع زندگی کردن یه روزی مورثی بود ولی الان دست خودمونه که بخوایم از اون پیله خونواده در بیایم

سخته ولی میشه

بله خب خیلی سخته..

طرز برخورد و مکالمه و رد و قبول بعضی حرفا واقعا انگار نقش بازی کردنه واسم

ولی لباسام همیشه یه جوره ، یا حداقل یه قانونی دارم که واسه خودمه

🙂🙂🙂

چقدر همه انرژی ها منفی شده

چقدر همه خسته ن

چقدر همه ناراضی ان از زندگی و شرایطشون

و چقدر این موضوع غمگینه

نه عزیزم راستش من غمگین نیستم من سردرگمم...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan