ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


هنر

تو کشور ما به هنر خیلی بها داده نمیشه ، کافیه برید تعداد دانشگاه هنر های ایران و ظرفیت هاش رو ببینید...

حالا فکر کنید یه نفری که به هنر علاقه داره و میخاد کنکور هنر بده ، علاوه بر خوندن سی چهل جلد کتاب که تازه هیچکدوم منبع مشخصی نیستن و باید منابع آزاد رو هم بخونه ( در کل تا الان هنوز منبع مشخصی برای کنکور هنر از سمت سازمان سنجش اعلام نشده) باید برای آزمون عملی هم تمرین بکنه و بعد همه این ها کلی حرف بشنوه!هنر که آسونه ، هنر رو کنار فلان رشته ادامه بده ، هنر کار کافی نیست چون نه اسمت دکتره نه مهندس! و............. هزارررر تا حرف دیگه.

کاش این رو درک کنیم که تک تک رشته های هنر مهمه و رسیدن بهش مثل بقیه رشته ها کلی تلاش و زحمت میخواد ؛ در کل هروقت این موضوع به ذهنتون خطور کرد که هنر آسونه الکی خودتون رو تو رشته دیگه اذیت نکنید و هرچه سریعتر شروع کنید به خوندن درسای هنر ، اونموقع میفهمید که یا به هنر علاقه دارید و توانایی خوندنش رو دارید یا علاقه ندارید و حرفاتون از روی همین دوست نداشتن هنر و ناآگاهی زدین:)

خداروشکر الان درس های عمومی از کنکور حذف شده و دیگه دانش آموز ریاضی یا تجربی صرفا به دلیل ریاضی و عربی و..... رتبه نمیاره.

همین دیگه ، با آرزوی موفقیت برای همه کسایی که برای رسیدن به علاقشون تلاش میکنن❤️

يكشنبه ۱۳ شهریور ۰۱ , ۲۰:۳۸ ویلی ونکای تیفانی

یکی از همین افراد اگه تونست فرق رمانتی سیسم و کلاسی سیسم و نئو رئالیسم رو با تمام آثار و ریشه‌ها و اثارش در زمینه هنر و سینما و ادبیات حفظ کنه... :)) 

جدا حس میکنم بچه هایی که خانواده سعی میکنن از هنر دورشون کنن خیلییی بیشتر و باعلاقه تر از بقیه میخونن. میدونی؟ وقتی چیزی که دوست داری رو ازت میگیرن بیشتر عاشق و درموندش میشی:)

بیا موفق باشیم✨💙

 

( میرود درک عمومی بخواند )

دقیقاااااااا 🤦🏻‍♀️
انشالله که موفق میشیم:)❤️
میرود خلاقیت تصویری بخواند=))))
يكشنبه ۱۳ شهریور ۰۱ , ۲۱:۲۶ 𝕮𝖍𝖆𝖗𝖑𝖔𝖙𝖙𝖊 𝖙𝖍𝖊 𝖈𝖆𝖓𝖓𝖞 ᴹᵒᵃ

همه رشته با توجه به نیاز انسان بوجود آمدن و همه بهم ارتباط دارن همینطور که برای ساخت یه ساختمان نیازمند به یه بنا که سلامتش رو یک پزشک تایید و نقشه ساختمان که یه مهندس طراحی و نما و نقاشی اون رو یک هنرمند انجام میده و...

 جامعه ای می تونه در مسیر پیشرفت بی نقص حرکت کنه که در اون همه رشته ها از اهمیت، ارزش و موقعییت اجتماعی یکسانی برخوردار باشن...

آفرین دقیقا❤️

فکر نکنم ریاضی فیزیک عمومی از کنکورتون حذف شده باشن

شدن؟!

درک عمومی ریاضی فیزیک هنوز هست چون درس اختصاصیه

وای هنر می‌خونی؟ چه هیجان انگیز!

آره عزیزم:****

هجده‌ساله که دنیام هنره. هنر خوندم و توی کارگاه هنر جوونیامو گذروندم. ولی الان دیگه کنار کشیدم. هرکسی لایق هنر نیست ویانا. 

چرا میگی لایق هنر نیستی؟! :(

منظورم با اون دسته از ادمهایی بود که هنر رو ناچیز می‌بینن. ساده می‌بینن. بی‌زحمت میدونن. فکر میکنن هرکسی هنر خونده فقط روزگارشو به خوشی گذرونده. منظورم اینجور آدمها بودن که لایق هنر نیستن.این عده باید بیرون از دنیای هنر بمونن.

آهاااا ببخشید اشتباه متوجه شده بودم ، بله عزیزم کاملا درست میگی👌🏻👌🏻👌🏻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan