ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


کوچه ما / یک سری حرف های دلی

تو کوچه ما معمولا خیلی رفت و آمد میشه و بعضی وقتا مخصوصا شب صداشون واضح به گوشمون میرسه:))

الان که از پنجره به بیرون نگاه کردم(کلا یکی از تفریحات من چه بیرون باشم چه تو خونه از پنجره یا پشت بوم تماشای دقیق بیرون و آدماست ، البته قطعا منظورم زل زدن و نگاهی که کسی رو اذیت کنه نیست) یه زن و شوهر و دوتا بچه حدودا ۲ و ۷ ساله دیدم ؛ حرف خاصی ازشون نشنیدم اما نمیدونم چرا خیلی به دلم نشستن و کلا دلم حال و هوای بودن تو دنیای کودکی رو خواست ؛ کودکی خیلی خوبی نداشتم اما قطعا اندازه الان مجبور نبودم تمام قوانین آدم بزرگارو بفهمم و رعایت کنم و خیلی رهاتر بودم؛ حتی دلم خواست الان کنار یه بچه باشم ، فهمیدم! دوست داشتم کنار دخترعموی ۵ ساله ام تو حیاط خونه مادربزرگم دقیقا تو همین ساعت از روز باشم و باهاش بازی کنم ، باهاش حرف بزنم و برای بار صدم بهش بگم موهات خیلی فر و قشنگه و برای بار هزارم به جثه خیلی کوچولو و صدای بامزه اش توجه کنم؛ برگردیم خونه؟ نه! بمونیم حیاط روی همون صندلی سفید ، هرکاری انجام میدم ولی پیش آدم بزرگا و به سمت شنیدن حرفاشون نمیرم.

خب..اما الان خونه خودمونم ، مثل همیشه پشت میز و با یه سری حس گنگ که ترجیح میدم بیشتر از این بهشون فکر نکنم و درسم رو بخونم و راهی رو برم که دوسال براش جنگیدم و بهاش سوختن دوسال زندگیم شد که از اون دوسال فقط یک مشت حسرت موند ؛ الان به خاطرش ناراحت نیستم فقط تلاش میکنم ادامه راه رو بدون باقی موندن حسرت طی کنم.

هیچی آدم مث بچگی نیست،بچگی من خوب بود،یه شهر کوچیک و کوچه ای پر از بچه های هم سن و سال

 

دوسال از زندگیت سوخت نشده ویانا،دوسال از زندگیت رو جنگیدی واسه آینده بهتر،سوختن به به ارزش رد شدن میگن

دقیقا ، خداروشکر که خوب بوده😍
آره خب...ولی میشد جور دیگه ای باشه 

هیچ جوری نمیشه،همه ماها به این چند سال هزینه نیاز داریم

البته اگه میخوایم بگیم موفق شدیم نیازه هزینه کنیم

صد در صد باید هزینه کنیم
سه شنبه ۲۲ شهریور ۰۱ , ۲۲:۳۵ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

بچه ها واقعا قشنگ و نازن، ولی متاسفانه هیچکس تو فامیل ما بچه کوچیک نداره:")

عااااو حیف:(

نمیشه از بزرگ شدن اجتناب کرذ ولی میشه از "مثل بزرگا رفتار کن" اجتناب کرد...مگه نه؟ همه چی با خودته

خیلی نمیشه🚶🏻‍♀️ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan