ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


بدبخت نباشیم!

سلام.

من ویانا هستم و اینجا وبلاگ منه و من تاجایی که به کسی توهین نشه و کسی رو اذیت نکنه میتونم هرچیزی که بخوام بنویسم ؛ اگر کسی اینجا با من مشکل داره جرئت داشته باشه بیاد به خودم بگه ، اما اینو بگم من اینجا از هیچکس نمیترسم چون خوب میدونم پشت کلی از اکانت ها یه کودکه که اون قدر مورد بی توجهی قرار گرفته که عقده هاش رو تو فضای مجازی خالی میکنه ولی تو دنیای واقعی یه آدم تو سری خور و بدبخته ، بدبخت.

من ترسناکم؟ زشتم؟ بداخلاقم؟ حال به هم زنم؟ چرا تشریف نمیبرید؟ چرا برای وقتتون ارزش قائل نیستید؟ اونقدری برام ارزش قائلید که وقت میذارید پشت سر من حرف میزنید این یعنی به جایی که من دارم ، حرفی که میتونم بزنم و... حسادت میکنید! حسادت بد دردیه عزیزان :)) با توهین به من به جایگاه من نمیرسید😘

هرکسی سبکی داره ، اگر من از غم مینویسم دلیل نمیشه همیشه غمگین باشم اما با نوشتن آروم میشم پس قطعا به کوری چشم بعضی ها حتماااااا این روند رو ادامه میدم تا هروقتی که دوست داشتم.

اما در کل هرکس خط قرمزی داره ، پدر کسی که بخواد راجب محیط و آدمایی باهاشون بزرگ شدم حرف مفت بزنه رو درمیارم بازم میگم از کسی نمیترسم پس حواستون به خودتون باشه و خودتون رو جمع کنید و  مراقب حرفاتون باشید چون بد میبینید و تاوان پس میدین.

بیشتر از این سرتون رو درد نمیارم ببخشید❤️اونایی که باید به خودشون میگیرن.

احسنت :))

🙂❤️

ای بابا چه وضعشه😁😁😁

وضع خرابه 😂🤦🏻‍♀️

چه تهدید‌های دردناکی ... 😁

نه والا صرفا یه سری حرف ساده بود جهت بی زبون نبودن:)

به کتف چپت عزیزم. اگر به کتف خودت نشد ارجاع بدی، روی کتف ما هم حساب کن.

روندت خوبه، همین رو ادامه بده.

فدای تو😂❤️❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan