ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


شاید موقت/توجه

عزیزان بیانی ، لطفا این چیزی که میگم رو از من به عنوان یک خواهر کوچکتر داشته باشید.

خواهش میکنم زود اعتماد نکنید با هیچ کس طولانی مدت در خصوصی صحبت نکنین(فعلا) 

اگر میتونستم حتما بهتون واضح تر میگفتم اما نهایتا میتونم بگم مراقب حملات سایبری باشید به کسی زیاد اطلاعات ندید جواب ندید بحث نکنید؛ فکر میکنم که بیان هم مورد نفوذ بعضی ها قرار گرفته باشه.

همین واقعا حرف دیگه ای نیست فقط خواهش میکنم مراقب باشین

 

درسته.

خداروشکر متوجه منظورم شدین:)

من هی میگم عزیزان زیاد خصوصی تو بیان حرف نزنین یا چت نکنین ...

هی بعضیا میان میگن یعنی چی و تو بد بینی و فلان

:))....

رو‌ نمیدیم!☺️💪🏻

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan