ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


طاقت بیار رفیق!

طاقت بیار میشه شنید خندیدن دلخواه رو
تو زنده می مونی رفیق طاقت بیار این راه رو
طوفان رو پشت سر بزار اون سمت ما آبادیه
این زمزمه تو گوشمه فردا پر از آزادیه
طاقت بیار رفیق دنیا تو مشت ماست
طاقت بیار رفیق خورشید پشت ماست
طاقت بیار رفیق ما هر دو بی کسیم
طاقت بیار رفیق داریم می رسیم
دنیا اگه تاریک شد دستای فانوس و بگیر
با من بیا با من بیا چیزی نمونده از مسیر
سرما و سوز برف رو آهسته پشت سر بزار
امروز وقت خواب نیست ما با همیم طاقت بیار
طاقت بیار رفیق دنیا تو مشت ماست
طاقت بیار رفیق خورشید پشت ماست
طاقت بیار رفیق ما هر دو بی کسیم
طاقت بیار رفیق داریم می رسیم.....

پ.ن : پست یاسمن عزیز رو هم بخونید.❤️

طاقت بیار، اگر چه مسیر ترسناکه و پر خطر.....

🕊️🤍.....

عه پنلت باز شد؟

من وی پی انم وصل نمیشه نمیتونم بیام واتسپ:(

از دیشب یه هعی فرستادم هنوز نرسیدهxD

😂هعی خدا...

اینم بساط ماست دیگه اه

راستی کامنتای پست اخرمو بخون اگر خواستی-^-

خوندم اتفاقا نظرمم واتساپ گفتم بهت:))

همراهتونیم کف خیابان:)

🤛🏼🤜🏼

طاقت بیار رفیق :) ❤️‍🩹

🤛🏼🤜🏼❤️
پنجشنبه ۳۱ شهریور ۰۱ , ۱۹:۱۳ سارا سماواتی منفرد

سال ها قبل وفتی این آهنگ سیاوش قمیشی را گوش می کردم مو به تنم سیخ می شد و واقعا عجب حسی دارد.

امیدوارم طوفان را رد کنند ((-:

من هنوزم با گوش کردنش این حس رو دارم....
امیدوارم..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan