ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


میتونی به این همه چرا جواب بدی؟

احساس میکنم پیر شدم و حوصله هیچ چیز و هیچ کاری رو ندارم؛ حتی دلم نمیخاد به چیزی فکر کنم ، چرا اینجوری شدیم؟

دلم نمیخاد هیچ اتفاقی رو دیگه چه تو زندگی شخصیم چه جامعه قبول کنم ، یعنی بخوام هم دیگه نمیتونم و ظرفیت ندارم :-( چرا تموم نمیشه.

دوست ندارم بیانش کنم ولی خسته شدم ، چرا عمرمون سوخت؟

احساس نمیکنی پیر شدی،واقعا پیر شدی،پیر شدیم:)

همیشه تو هر مشکلاتی میگفتیم این نیز گذرد ولی امان از اینکه چیزی که گذشت عمرمون بود 

دقیقا:)

تا به حال پاییز به این بی روحی برامون نبوده

😞😞😞
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan