ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


در دنیای تو ساعت چند است؟

در دنیای تو ساعت چند است؟

اسم فیلمی به کارگردانی صفی یزدانیان با علی مصفا و لیلا حاتمی دوست داشتنی:) فیلمش به قول شما جوونا وایب خیلی خوب و آرامش بخشی داره ، اگه درس ها اجازه بدن حتما دوباره میبینم.

 « علی مصفا(فرهاد) : سلیقه تو رو یادمه... هر چی تو دوست داشتی رو دوست داشتم... اون روز رو یادمه که خانم معلم پرسید"هر کی از چی توی زمستون خوشش میاد؟"
همایون خله گفت از شیر سرد... لاله گفت از دماغ هویجی آدم برفی... آندرو گفت از برف... یاسمن گفت از هیچیش... ناهید گفت از سرما خوردن... علی گفت از صدای برف... من گفتم از تعطیلی مدرسه بخاطر برف... تو گفتی از بوی پوست پرتقال سوخته روی بخاری وسط روز برفی... میدونستم تو یه چیزی میگی که شبیه بقیه نیست؛ تو فرق داشتی گلی...»

پست آخر ویلی ونکا رو خوندم که از اسم این فیلم استفاده کرده بود و با خودم گفتم در دنیای تو ساعت چند است چه سوال خوبیه در جهت احوال پرسی! در دنیای من نمیدونم ساعت چنده ، دنیای من خیلی بلاتکلیفه برای همین ساعت خاصی نداره ، ولی فکر کنم حوالی غروب باشه.

پ.ن۱:جدیدا فهمیدم که پراشتهایی عصبی پیدا کردم! هر دم از این باغ بری میرسد:( واقعا حس بدیه.

پ.ن۲: کاش من گلی (شخصیت لیلاحاتمی در فیلم در دنیای تو ساعت چند است) بودم که اصلا از فرانسه برنمیگشتم ، حتی اگر یکی مثل فرهاد منتظرم بود.

پ.ن۳: در دنیای شما ساعت چنده؟

يكشنبه ۱ آبان ۰۱ , ۱۹:۱۵ ویلی ونکای خسته

تو پر خوری داری من بی اشتهایی. :))

ولی قبول کن توی پاییز همیشه ساعت حال و هوای غروب رو داره.

من بی اشتهایی رو ترجیح میدم😭😂
آره قبول دارم:)

کاش پرخوری عصبی میداشتم، ای کاااش.

ترغیب شدم ببینمش :)

وا چراااا؟؟؟ خیلی بده بخدا
حتما ببین😍
چهارشنبه ۱۱ آبان ۰۱ , ۱۸:۱۳ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

چ خوب که ازش نوشتی. ترغیب شدم ببینم *-*

چه خوب که خوندی ، حتما ببین😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan