ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


مراحل انتشار پست:)

۱-سرچ کردن بیان و رفتن به پنل

۲-لب گزیدن و شروع به نوشتن

۳-پاک کردن کل نوشته

۴- انتشار این پست برای اینکه بقیه هم در جریان باشن چی میکشی تا یه مطلب رو پست کنی

۵- همچنان قرار دادن قسمتی از لبت بین دندون ها و فشار دادن محکم تا جایی که قرمز بشه و بله! اینه سپرت در برابر همه فشار های زندگی😅

واقعا چرا اینطوریهههههه؟

نمیدونممم

یه پست قرار نبود انقدر حق باشه :")))))))))))

😂😂❤️❤️ 
 میبینی توروخدا

من تا پستی که مینویسم تموم شه پوست لبم تموم شده از بس کندمش:|

آخرم اون پسته منشر نمیشه:(

وای توام اینجوری😂❤️

من لب خودم رو نصف نمیکنم ولی😐😐

ولی متاستفانه من میکنم😂😭

-حق-

ولی شما هیچ وقت مطلبی که نوشتی رو پاک نکننن پستش کن حتما🥺

اره:))

البته مرحله اول تو واسه من وجود نداره.

من از بس حوصله سرچ ندارم بعضی سایتای پرکاربرد از جمله بیان و پنل به عنوان صفحه آماده رو مرورگر کروم گوشیم هست:) نزدیک به هفت هشت تا ثصفحه باز:d

 

خب خوبه یه مرحله کمتر :دی

تو رو باید بغل کرد ویانا🌿🕊

-ممنون که میخونی‌ام-

عزیزمییییی ❤️

پروفایل جدیدت زیباست،البته قبلی هم خیلی زیبا بود :")

مرسیی :***
آره خودمم قبلی رو دوست داشتم شاید باز عوض کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan