ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


انسان خودش را نمیشناسد ، خصوصا قدرت هایش را!

ببخشید واقعا میخواین بگین دو هفته دیگه عیده؟ نه نه من هنوز با امسال کار دارررم!من جدا هزار و چهارصد و یک رو نفهمیدم ، اصلا کی اومد ، کی رفت؟!

یکی از هزاران خواسته های غیرممکنم اینه که عید نوروز الان کنسل بشه لطفا:( اصلا هم نمیخام زمان برگرده عقب ، از گذشته متنفرم!

پارسال این موقع اتفاقات جالبی نیفتاد ، وقتی میگم جالب نبودن انگار دارم راجب اینکه وقت کاشت ناخن بهم نرسیده یا سبزه هام سبز نشده صحبت میکنم! ولی نه ، اتفاقاتی که نه تنها فکرشو نمیکنید بلکه فکرشم نمیکردم ؛ هنوزم فکر میکنم کابوس بودن ، واقعی نبودن؛ جدا همین من اون اتفاقارو به چشم دید؟

معین دهاز میگه : در زندگیم سختی‌هایی را تحمل کردم که پیش از واقعه گمان نداشتم بتوانم؛ حتى بعدها باور نکردم که در آن ماجرا تاب آوردم؛ انسان خودش را

نمی‌شناسد، خصوصا قدرت‌هایش را !

____

امروز داشتم راه میرفتم رو به روم یه دختر پسر حدودا پونزده ساله دست در دست هم راه میرفتن ، به من که رسیدن پسره روش رو واضح کرد اونور ، دختر هم با جدیت به من زل زد ، و ببخشید من نتونستم جلوی خنده ام رو بگیرم؛ حالا همه غیرتی و دوست داشتنی شدن برای ما ، پایدار باشید بهرحال=)))))

یاد یه روزی افتادم که یه دختر پسر نوجوون هی جلوی من و دوستام رژه میرفتن و دخترِ دست پسررو محکم میگرفت جلوی ما راه میرفت ؛ الان میگی چیکار کنیم عامو؟

حسادت؟ تبریک؟ nothing? 

____

میم گفت با خانواده اومدیم بیرون شام ؛ یادم نمیاد آخرین بار کی با خانواده باهم رفتیم بیرون ، قطعا دهنمو بستم و این رو به میم نگفتم چون خب کوفتش میشد.

ولی خب کلا خیلی چیزارو خیلی وقته که یادم نمیاد...

___

گفت بابت همه لحظاتی که صبر کردم conecting بشه conected ، بابت فشار های عصبیش که شاید خیلی بنظر نیاد ، بابت خوشحالی بعد وصل شدنش و احساس تحقیر شدن بعدش ( احساس تحقیر شدن رو ۱۲۳۴۵۶۷۸۰ بار بخون! اینکه به جای تو تصمیم گرفتن چجوری از فضای مجازی استفاده بکنی ، نداشتن حداقل هارو زیاد بخون و بهش فکر کن!) حرفش رو ادامه نداد ، ولی خیلی راحت میشه کاملش کرد : نمیبخشم، نمیبخشیم!

 

شما نمی‌خوای عید بشه؟ عوضش ما می‌خوایم اسکیپ بزنیم بریم جلو شاید بهتر شد این وضعیت!

اگه با اسکیپ زدن درست میشه که خب منم بزنم:)

آخ از پاراگراف آخر 😕

😔

ولی جدی زمستون فقط سرما و خنکی هواش خوبه.. دی ماهو امتحانای دوران مدرسه و دانشگاه تلخ کردن.. بهمن همش تولده و بی پولی.. اسفند هم که هرچی از داستاناش بگیم کم لطفیه:")

نمیدونم کیا مثل من این باور رو دارن.. من از اعماق وجودم مطمئنم نحسی و شومی این فصل رو گرفته 👀 هم از نظر زندگی شخصیم هم بصورت اجتماعی - برای اکثریت فکر کنم-

وای چقدر باهات موافقمممممم ، برای منم همینطوره دقیقا:))
تازه هوا هم زود تاریک میشه😒😂
تنها خوبی زمستون امسال سه تا تعطیلی شنبه بهمن بود:))

واقعا نمیفهمم کی ۴۰۱ شروع شد که الان تموم شد...انگار زندگی رو دور تند میچرخه. 

پاراگراف اخر:))))

برای زمانی که پای وصل شدن فیلتر شکن سوخت برای رسیدن به چیزهایی که ساده ترین حقمون بود:*

بخدااا..
هعی....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan