ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


آیا واقعا خوشبختی در انتظار من هست؟

کاش اگه دلداری بلد نیستی ، نگی حال من که از تو بدتره ، نگی همه همینن ، هی سعی نکنی با تعمیم دادن دردی که اصلا هیچ درکی ازش نداری به بقیه کسیو آروم کنی که راستش حالش رو بدتر هم میکنی؛ کاش اینجور مواقع حرف نزنی کاش بمیری.

....

واقعا از دست خودم و سهل انگاری و تنبلی هام خستم و از همه چیز عقب افتادم و از خر هم بیشتر تو گل گیر کردم ، این وسط پیدا نکردن آدمی که بتونم حرفمو‌ بهش بزنم و اون بدون اینکه دنبال مدال کی بدبخت تره بره حرفمو گوش کنه شده قوز بالا قوز.

کاش فرصت طلا نبود و میتونستم زمان رو نگه دارم و یکم نفس بگیرم.

ای کاش و هزاااااار ای کاش :(

+ یه قسمتی از آهنگ mama میگه مامان من دلم نمیخاد بمیرم فقط بعضی وقتا آرزو میکنم کاش هرگز به دنیا نیومده بودم....

میدونی آخه الان مردن خیلی بی انصافیه ، بدون اینکه به خوشبختی برسیم بریم....هرجور نگاه میکنم منطقی نیست مگر اینکه از خودت بپرسی آیا واقعا خوشبختی در انتظار من هست؟

غر زدن راجع به درس این جوریه که تو به دوستت میگی وای من فلان درسو نخوندم چقدر عقبم

بعد دوستت میگه تو خوبی من فلانم نخونم حتی

بعدش خیال دوتا تون راحت میشه و با خیال راحت درس نمیخونین :))))

 

پ.ن : میدونم محوای پست یه چیز دیگه بود  ولی گفتم این کامنتو بدم حیفه 

آخ آره=)))))

منم این درگیری رو به شکل وحشتناکی قبل از عید با خودم داشتم

ولی الان اون آقای استاد که دوره اشو شرکت کردم یک چله رایگان داره برکزار میکنه که احساس میکنم به من خیلی کمک کنه

فقط مریض شدم و نتونستم عملی شروع کنم اما فایلاشو گوش دادم

تا روبراه شم و شروع کنم

اگر حوصله کردی گوش کن 

آدرس تلگرامشه

https://t.me/spiritual_mind

 

اسم سایتش هم اینلایت هست

هر روز ساعت ۷ صبح لایو داره تو سایت برای چله ولی ویسش رو تو کانال تلگرام هم میزاره بعدن

ممنونم عزیزم

یه ویژگی و مهارت خیلی قابل ستایشه اینکه بتونی گوش امنی برای آدم‌های زندگیت باشی. منم یه مدته به نداشتن گوش مبتلام. می‌فهمم چی می‌گی.

امیدوارم از پس ماراتن زندگی بر بیای. 

دقیقا...
❤️❤️

سلام عیدت مبارک 💙

دلداری دادن و مسکن بودن خیلیا این شکلیه: من که از تو هم بدتر وضعم:|

و در این مواقع دوست دارم بگم : ببین تو بدبخت میشه الان در مورد موضوع من صحبت کنیم یا بمیری ؟:|

امیدوارم انگیزه و نشاطت به خستگیت غلبه کنه و بقیه فرصت فروردین رو استفاده کنی جوری که میپسندی^~^💙

شاید خیلی وقته به این نتیجه رسیدم خوشبختی چیزی نیست که بهش برسی...خوشبختی شاید یه خنده به یه متن ساده یا لباس گل گلی پوشیدن و یه ساعت وقت گذاشتن برای خودت باشه😅

سلام عزیزم عید توام مبارک❤️
بخدااااا خیلی رو مخن
مرسییی امیدوارم برای توهم همینطور باشه:)
شاید...

سلام.سلام.سلام

یه پویانمایی بودش، دیالوگ قشنگی داشت، میگفت: آیا باورت را به خورشید از دست میدهی، اگر ابری جلوی آن را بگیرد؟

شما که تا الآن زنده هستید، معنیش این که هنوز میتونین اون خورشید رو پیدا کنید😊

سلااااام.
چه جالب:)
امیدوارم همینطور باشه

چقدر خطوط اولت حرف های منم بود...

:))

میدونی اینجور آدما دست خودشونم نیست فکر میکنن مثلا با این حرفا به طرف مقابلشون کمک میکنن در حالی که هیچ درکی از شنونده بودن و مهارت گوش شنوا بودن ندارن.

منم این حس تو رو تجربه کردم ادم از یه جایی به بعد خودش میفهمه کی گوش شنوا هست و کی نیست و نهایتا جلوی اونایی که نیستن هیچی از خودش بروز نمیده چون توی خودت بریزی بهتر از حرف زدن با ایناس.

+اگه حس کردی به گوش شنوا نیاز داری فکر کنم بتونم این یه کارو انجام بدم:)

خیلی هم آخه سعی میکنم بفهمونم که واقعا اینجور حرفات دلداری نیست دوست عزیز...ولی خب به قول تو دست خودشون نیست مثل اینکه🤦🏻‍♀️💔نمیدانم.
+ عزیزمییییی شما

ولی bohemian rhapsody انعکاس دیگری در بر داشت که تا پایانِ پایان به دوش می کشد.
نپرس یک وقت کدام انعکاس که خودت باید بیابی.

پس یعنی بمونم تو خماری فعلا😅

خاک تو سرشون:)

اوهوم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan