ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


تو را به اندازه خودت ، اندازه آن قلب پاکت دوست می دارم.

💓

تو را به جای همه کسانی که نشناخته ام دوست می دارم

تو را به خاطر عطر نان گرم

برای برفی که آب می شود دوست می دارم

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم

تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم

برای اشکی که خشک شد و هیچ وقت نریخت

لبخندی که محو شد و هیچ گاه نشکفت دوست می دارم

تو را به خاطر خاطره ها دوست می دارم

برای پشت کردن به آرزوهای محال

به خاطر نابودی توهم و خیال دوست می دارم

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

تو را به خاطربوی لاله های وحشی

به خاطر گونه ی زرین آفتاب گردان

برای بنفشیِ بنفشه ها دوست می دارم

تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که ندیده ام دوست می دارم

تورا برای لبخند تلخ لحظه ها

پرواز شیرین خاطره ها دوست می دارم

تورا به اندازه ی همه ی کسانی که نخواهم دید دوست می دارم

اندازه قطرات باران ، اندازه ی ستاره های آسمان دوست می دارم

تو را به اندازه خودت ، اندازه آن قلب پاکت دوست می دارم

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام … دوست می دارم

تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام … دوست می دارم

برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب می شود و برای نخستین گناه

تو را به خاطر دوست داشتن … دوست می دارم

تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم … دوست می دارم …

” پل الووار ، ترجمه احمد شاملو “

💓

پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۰۲ , ۱۸:۰۴ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱

جوری که تک تک جملاتش قشنگ و موده و نمیدونم کدومو کپی کنم و براش لبخند بزنم:)

 

+راستی سلام ویانا من تازه فهمیدم تو دوست ریل لایف سلینی:"

دوست دارم باهم آشنا شیم اگه دوست داشتی

خیلی زیباست❤️
سلام عزیزم ، حتما‌ ، باعث افتخاره🥰
پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۰۲ , ۱۸:۱۰ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱

باید کلمه ی جدیدی برای توصیفش خلق شه..

خوبه پس..عام من مانیا هستم  یه ماه بعد 19 رو هم تموم میکنم اگه خدا بخواد..

و یه عدد پشت کنکوری تجربی..از آشناییت خیلی خوشبختم")

برای اطلاعات بیشتر میتونی سراغ سلین رو بگیری..

و تو زیبا؟

خوشبختم.
خودت توی خصوصی حدس بزن که چند سالمه و چیکارم خلاصه:))) بعد بهت میگم😁 (ستاد سرگرم سازی)

وای مانیا :))))xD

پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۰۲ , ۲۰:۴۵ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱

ببین ویانا..سلین هرچی پشتم چرت و پرت گفته رو ولش کن..همش شایعه ست تو باور نکن"-"

اگه گفته خوبی هم شایعه است؟=)))))
پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۰۲ , ۲۱:۱۶ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱

آره بابا..از خوبی خودشه">

*چشم غره به سلین

اونطوری نگام نکن..دارم حفظ شخصیت میکنممم

😀😀❤️❤️

قبلا صوتی این شعر رو گوش داده‌بودم، نمی‌دونم اسم خانومی که می‌خوندش چی بود اما خیلی با احساس می‌خوند.

الانم که شعر رو خوندم یاد همون افتادم که با بغض می‌گفت تو را جای همه کسانی که نشناخته‌ام دوست می‌دارم :))

آخی ❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan