ویترین ویانا

🖤به نام خداوند رنگین کمان.....


دنیا خیلی آشوبه ، حال ما اما خوبه

ده ساعته که آب قطعه ، گرممه و گرسنمه و انقدر پاهام رو از کلافگی تکون دادم که درد میکنن.

از گرما خوابم نمیبره و فردا صبح زود باید بیدار بشم و طراحی کنم ؛ چرا و چقدر و چجوریش رو نمیدونم !

برای اینکه پیامش رو بخونم و بعد جواب بدم باید یا فیلترشکن عوض کنم یا پروکسی های مختلف وصل کنم تا بلکه یک دقیقه وصل بشم ؛ کی گفته بود به این راحتی به اینترنت محدود عادت کردیم ؟ کی هستن اینایی که همیشه میخوان مردم رو مقصر جلوه بدن؟ البته اینم بگم که دنیا خیلی آشوبه ، حال ما اما خوبه ، چشمامونو رو به تاریکی ها میبندیم و سرمون رو مثل کبک میکنیم زیر برف.

از این وضعیت خسته ام ، از غم های تکراری خسته ام ، از امیدواری خسته ام ، از ناامیدی و درموندگی هم خسته ام.

به قول یه عزیزی « نه میلی به زندگی دارم نه میلی به پایان دادن به زندگی » 

چند وقته با خودم گفتم و میگم : کاش همه چیز جورِ دیگه ای بود ، کاش حداقل یه سری اتفاقا نمی افتاد و یه چیزایی رو نمیفهمیدیم ، حالا که فهمیدیم چجوری دیوونه نشیم ؟

-

نمیخوام حالم رو بهتر کنی ، فقط خسته ترم نکن ، ولمم نکن ، بعد اون روز نحس بچگی که فقط شش سالم بود و التماس میکردم نجات پیدا کنم ، همه چیز ترسناکتر شد ، آدما غیرقابل اعتمادتر شدن.

نمیخوام چیزی بهتر بشه ، میدونی اونقدر بی انرژی ام که حتی انرژی تغییرات مثبت رو هم ندارم و چیزی نمیتونه خوشحالم کنه ؛ فقط همه چیز و همه کس بلا استثنا خسته ام میکنن ، همین.

آخه زمستون چه بدی داره که هیچکی دوسش نداره؟

حتما باید از گرما طاقت فرسا بشیم که بگیم زمستون؟

اینقدر گرمه اعصاب برامون نمونده باور کنید

والا

اصلا شکنجه ی روحی یعنی تو تابستون آب و برق رو قطع کنن :/

دقیقاااا
جمعه ۲۴ شهریور ۰۲ , ۰۷:۴۲ سارا سماواتی منفرد

سلام

این را به همیشه تو دلم به خودمم میگم با همه این سختی ها باید امیدوار باشیم حتی تو بدترین شرایط این حالت که من هم بهش مبتلا هستم به نفع آنها است .

نباید نا امیدی بهمون چیره بشه ((-:

سلام.
تلاش خودمون رو میکنیم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan